Gå til innhold

Hva syntes folket om Dodge Avenger? (BILDER og Info)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

avenger1.jpg

 

avenger2.jpg

 

avenger3.jpg

 

avenger4.jpg

 

avengerfront.jpg

 

Kommer med disse motoralternativene:

 

* 173-hp four-cylinder shared with the Dodge Caliber, mated to a four-speed automatic and getting 24/32 mpg city/highway

 

* 189-hp flexible-fuel V-6 that can run on E85 or gasoline, teamed with a four-speed automatic. Mileage is estimated at 22/30 city/highway

 

* 235-hp V-6 with Chrysler’s new six-speed transmission, registering mileage of 19/28 mpg city/highway

 

Personlig syntes jeg denne så utrolig bra ut! Og jeg gleder meg til å se den i veibildet i Norge. Har litt den Baby-Charger looken som faktisk fungerer rett bra!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du hadde vært bedre motorvalg? er jo snakk om en bil som skal konkurrere med feks Passat.

 

Den kommer forresten også med en CRD motor, men fant ikke noe info om den

 

Kompisen min jobber hos Chrysler og han byttet inn Voyager brakka med en ny Dodge stasjonsvogn som jeg ikke husker navnet på men motoren er en CRD og den er tatt rett ut fra hylla til VAG så det er 2L turbodieselen på 130 hk 310 nm til volkswagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo ganske nice ut.

 

Men skaff oss noen skikkelige bilder av 2008 challenger SRT-8 a?

Det er rått!!!

Er enig i at den nye chargeren ser jalla ut.

Misbruk av charger-navnet.

Og den nye Daytona-chargeren i amcar synes jeg mangla en skikkelig spoiler og nese og. Ikke bra.

 

MEn challenger srt 8 med 6.1 hemi og 6 trinns manuell :ahahahhaha: :ahahahhaha: :ahahahhaha: :yummy: :yummy: :yummy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår