Mazda_GF Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har du noen bilder av de hvite instrumentskivene med lys i? Post gjerne ;) Var det problemfritt å bestille fra Kspec? Mye å betale i frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ^^^^ Har ikkje hatt no tull med bestillinger fra KSPEC. Prisene er inklusiv frakt. Leverings tiden er ca 10 dager. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Fått vekk gammels støtdemper feste: Så nå er alt bra... ..nå kan jeg gi flat pedal igjen :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 god damn it!!! flaks at ikke støtdemperbenet har kommet rett gjennom panseret ditt!! :0 Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ..JAH... og kjøre ikkje rolig gjennom svingene :P Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Har du noen bilder av de hvite instrumentskivene med lys i? Post gjerne ;) Var det problemfritt å bestille fra Kspec? Mye å betale i frakt? se her har du et bilde...dagtid med lys: Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Her er et bilde til. Tatt når det er litt mørkere. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Se der ja! Så bra ut med blått lys i. Bestilte et sett fra Kspec jeg også. Med rødt lys riktignok. Tok omtrentlig 8 dager fra bestilling til det dumpet ned en konvolutt fra Ssang Moon 2 Post Office i postkassen min. Må kunne sies å være raskt levert fra Østen :D Og slett ikke gale pris heller, med tanke på at frakten var inkludert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Nei syns d er knall bar av Kspec jeg :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Beklager litt OT her, men KSPEC er en genial butikk. Bestillte jo frontlyktene derfra. Tok bare 8 dager det også. All ære til de. :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 litt lav :P litt fort kan d gå ned bakken på Gautefall :D :drive2 Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 New cop in town ;) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Stilig med strober!! "Onkel Hyundai" Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 er plutselig blitt veldig lite bakkeklaring på sideskjørta mine.. to fingrer var alt som gjikk mellom bakken og bilen :S skrudde av skjørtet og fant ut at d hadde samlet seg ganske mye sand og is der..det blei ei blanding som ligna murstein :P så tror jeg blir uten skjørta på i vinter. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 har et sett slike BROS instrument skiver som du har her ligganes ubrukte. jeg fikk feil fra kspec i fjor. jeg har 2000mod .facelift .passer ikke omhverandre med den gamle modellen . De er det med blå gjenomlysning ..Send PM om noen er intr. sender i brev jeg fra hedmarken . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg