Mazda_GF Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Har du noen bilder av de hvite instrumentskivene med lys i? Post gjerne ;) Var det problemfritt å bestille fra Kspec? Mye å betale i frakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted November 30, 2006 Author Report Share Posted November 30, 2006 ^^^^ Har ikkje hatt no tull med bestillinger fra KSPEC. Prisene er inklusiv frakt. Leverings tiden er ca 10 dager. Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted November 30, 2006 Author Report Share Posted November 30, 2006 Fått vekk gammels støtdemper feste: Så nå er alt bra... ..nå kan jeg gi flat pedal igjen :P Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
oWe Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 god damn it!!! flaks at ikke støtdemperbenet har kommet rett gjennom panseret ditt!! :0 Quote oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted November 30, 2006 Author Report Share Posted November 30, 2006 ..JAH... og kjøre ikkje rolig gjennom svingene :P Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted December 9, 2006 Author Report Share Posted December 9, 2006 Har du noen bilder av de hvite instrumentskivene med lys i? Post gjerne ;) Var det problemfritt å bestille fra Kspec? Mye å betale i frakt? se her har du et bilde...dagtid med lys: Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted December 14, 2006 Author Report Share Posted December 14, 2006 Her er et bilde til. Tatt når det er litt mørkere. Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazda_GF Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Se der ja! Så bra ut med blått lys i. Bestilte et sett fra Kspec jeg også. Med rødt lys riktignok. Tok omtrentlig 8 dager fra bestilling til det dumpet ned en konvolutt fra Ssang Moon 2 Post Office i postkassen min. Må kunne sies å være raskt levert fra Østen :D Og slett ikke gale pris heller, med tanke på at frakten var inkludert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted December 14, 2006 Author Report Share Posted December 14, 2006 Nei syns d er knall bar av Kspec jeg :D Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
oWe Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Beklager litt OT her, men KSPEC er en genial butikk. Bestillte jo frontlyktene derfra. Tok bare 8 dager det også. All ære til de. :D Quote oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted December 17, 2006 Author Report Share Posted December 17, 2006 litt lav :P litt fort kan d gå ned bakken på Gautefall :D :drive2 Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted December 19, 2006 Author Report Share Posted December 19, 2006 New cop in town ;) Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Stilig med strober!! "Onkel Hyundai" Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPAWN77 Posted January 28, 2007 Author Report Share Posted January 28, 2007 er plutselig blitt veldig lite bakkeklaring på sideskjørta mine.. to fingrer var alt som gjikk mellom bakken og bilen :S skrudde av skjørtet og fant ut at d hadde samlet seg ganske mye sand og is der..det blei ei blanding som ligna murstein :P så tror jeg blir uten skjørta på i vinter. Quote SPAWN77 Speedster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zefiro Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 har et sett slike BROS instrument skiver som du har her ligganes ubrukte. jeg fikk feil fra kspec i fjor. jeg har 2000mod .facelift .passer ikke omhverandre med den gamle modellen . De er det med blå gjenomlysning ..Send PM om noen er intr. sender i brev jeg fra hedmarken . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts