Gå til innhold

Tøff Audi selges til spotpris!!

Ranger emnet

oddeist

Anbefalte innlegg

Kan være lambdaen som forårsaker sånt ja.. 250,- på biltema :) Så sparer du deg 2200,- i forhold til Møller ;)

Men lykke til med videre salg :)

Hehe, ja de fleste deler er like gode som de som er stemplet med vwaudi!

Takker, alt handler vel bare om å finne en som vil ha akkurat denne bilen, slik er det vel med alle ikke-originale biler..!

Odd-Eirik Steinsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna har jeg vært å sett på :D den stod parkert ved volvo tror jeg, på den sida av øya hvor det er en del bilforhandlere. Synes den var stilig, men kunne hatt annen grill og frontfanger. Men eller stilig :)

Hvordan modell er det? Jeg å en kompis skal til tromsø ei helg, han skal se etter ny bil, skal høre om han er intresert.

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja de fleste deler er like gode som de som er stemplet med vwaudi!

Takker, alt handler vel bare om å finne en som vil ha akkurat denne bilen, slik er det vel med alle ikke-originale biler..!

Enkelte deler er like gode iallefall.. Men når det er 11 ganger billigere, så har det ikke noe å si om den fra biltema går i stykker både to og tre ganger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna har jeg vært å sett på :D den stod parkert ved volvo tror jeg, på den sida av øya hvor det er en del bilforhandlere. Synes den var stilig, men kunne hatt annen grill og frontfanger. Men eller stilig :)

Hvordan modell er det? Jeg å en kompis skal til tromsø ei helg, han skal se etter ny bil, skal høre om han er intresert.

Det er en 1992-mod..! Ja, gi bare beskjed!;)

Odd-Eirik Steinsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilen er fortsatt til salgs et par dager til, etter det må jeg kjøre den hjem for vinterlagring.-. Hadde prøveskilt på den igår, måtte bare kjøre litt på vinterføre igjen;) Fantastisk morsom vinterbil!!:) Ring meg hvis du er interessert, er ikke så mye inne på forumet for tiden...!

Odd-Eirik Steinsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider