Inge Tenåsen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Pen bil du har anskaffet deg der ! Håper at du blir fornøyd. Jeg er akkurat klar med motoroppgradering på min:) hehehe ! Siter 666Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Pen bil du har anskaffet deg der ! Håper at du blir fornøyd. Jeg er akkurat klar med motoroppgradering på min:) hehehe ! Takker for den:) Skal ha slags oppgradering da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Tenåsen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg har oppgradert til litt større av alt og med datasprut så begynner det å fungere ganske bra nå. Får se hvor mye jeg får ut av motoren, men alt er dimmensjonert for ca 300hk. :D Siter 666Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg har oppgradert til litt større av alt og meddatasprut så begynner det å fungere ganske bra nå. Får se hvor mye jeg får ut av motoren, men alt er dimmensjonert for ca 300hk. :D Må legge ut bilder av bil osv, hvis det er den på avataren så vil jeg gjerne se resten =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Høres jo ganske bra ut :p hehe. kunne vert gøy og fått vite litt mere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Tenåsen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg har litt lite med bilder av kjerra, på pc'n nå, men skal se om jeg får lagt ut en liten tråd om bilen. Begynner å bli ei veldig lang liste med hva som er gjort med bilen nå.:D Siter 666Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg