Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hah. ja, sånn tenker jeg å:P tar'e når det trengs:P ;) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Noen som har noen Sommerfelger og selge meg? 17", 18" ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 19"? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg skal selge mine 19" tenkte jeg... er bilde lenger nede i tråden, felgene er Rial Lemans 8,5x19", og dekka på er Federal 235/35/19, og er 4 mnd gamle (dekka). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Forferdelig råttent bilde om du har tenkt å vise felgene da ;) Sånn ser Rial Lemans ut Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Har 18" MOMO GTR-felger til salgs. Strøkne felger og dekk som er kjørt en sesong. Høstpris kr 7500,- PS. beklager dårlig mobilbilde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Forferdelig råttent bilde om du har tenkt å vise felgene da ;) Fant et bedre nå.. Orka først ikke laste opp.. bedre dette da? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 19"? tja.. usikker. men, hvordan felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har 18" MOMO GTR-felger til salgs. Strøkne felger og dekk som er kjørt en sesong. Høstpris kr 7500,- PS. beklager dårlig mobilbilde.... Disse felgene var ikke helt min stil :/ men, takker fordet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg skal selge mine 19" tenkte jeg... er bilde lenger nede i tråden, felgene er Rial Lemans 8,5x19", og dekka på er Federal 235/35/19, og er 4 mnd gamle (dekka). Disse velgene falte jeg mere for ja:) Strøkene eller? Du skal ha mye for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 tja.. usikker. men, hvordan felger? Han sier sikkert det han kjører med selv, RS4 II.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Et bra bilde av dem? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Her er RS4 II: _________ Ang mine er de ikke strøkne, men kan fikses lett.. er litt skraper på par av felga. Jeg kjøpte nye dekk til disse for 4 mnd siden som kosta 7000kr. Selger felga å dekka for 6500kr eks. evt. porto.. Det er da vel en fair pris? Er ganske fett innpress på disse, slik at du får felga ut mot kanten; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Prisen er grei den:) så samt felga osv er krute goe! Så vertfall pene ut:) gjorde seg godt.. men, hvorfor selge? Men, blir ikke kjøp for nærmere jul evt. etter jul.. litt penge nød atm;p hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Prisen er grei den:) så samt felga osv er krute goe!Så vertfall pene ut:) gjorde seg godt.. men, hvorfor selge? Men, blir ikke kjøp for nærmere jul evt. etter jul.. litt penge nød atm;p hehe.. Hmm, hatt de denne sesongen. Har det slik at jeg blir lei av ting etter 2 uker, dårlig vane. Men ja, skal ha nye til neste sesong. Skal egentlig selge til våren. Så du kan jo bare plinge på om du vil ha de rundt jul:) Har tenkt å få på justerbart, valse godt ut og noen 17" dorull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg