Limit3d Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Planer fremover: Fylle bensin:) skal gjøre det samme med min, men siden du har audi så gjør det jo ikke så mye at vi gjør det samme.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du har 17 tum MasItaly President felger. Like som meg hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe, kjækt og veta. Takk for det:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fin bil, men S4 interiør? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Skulle akkuratt si det samme.. s4 har vel egentlig sportseter.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Forrige eier sa det var sports int. Jeg vet ikke helt hva som sitter i S4, hvordan seter er det jeg har egentlig? Vanlige S-seter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ser ut som vanlige skinn seter, er ikke sportskinn. de har mer støtte på sidene. Men ellers en fin bil Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei e du hain karn som hadd e36'n ledern i rana gatebil klubb? uansett tøff bil .. har sett denna en gang når klasn vårres stoppa og så på en full mann som næssn hadd slått høl i høue :P så hadd han besvimt så hørt eg bæe en dump så stakk du avgårde :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fin Audi :) liker prosjekter med audier men jeg misunner deg de setene :) her er det bare stoff huf huff Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hei e du hain karn som hadd e36'n ledern i rana gatebil klubb? uansett tøff bil .. har sett denna en gang når klasn vårres stoppa og så på en full mann som næssn hadd slått høl i høue :P så hadd han besvimt så hørt eg bæe en dump så stakk du avgårde :P hehe, ja... er vell gjerne meg det. Skinn er godt.. kaldt om vintern, men... overlever vell:) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Da var Åpenluftfilteret og den nye resirkventen kommet:) Montering i morgen, skal prøve og få lagt ut noen bilder på løpet av helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Rå bil.. mye potentsiale :D Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Da var ventilen + filteret montert. gikk som smuurt:) ble en fin og hærlig lyd nå. helt perfekt egentlig. Men, chippen min er _kaputt_ :/ Må ha ny chip... Tar det ikke tungt. Årner seg:=) Ellers fungerte bilen topp etter bytte av delene. Lagt ved noen bilder av monteringen. Ventilen fra ts-racing:) Montering.. Og der var den på plass. Luftfilteret gjorde seg godt og:) Dette er den som sto på bilen ved kjøp.. montert av forrige eier. Sto mellom gass(huset) og intercoolern. Der hvor den orginale ventilen sto var alle slanger "tettet igjenn" hehe.. Fjerna vertfall dupen. har nokk lyder.. nokk med en ventil spør du meg:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 I morgen bllir det 4Hjulskontroll + bytte av dempere/fjære:) Har kjøpt nye vinterfelger og.. Legger inn noen bilder fra alt dette i morgen:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Her får du nok så billige, "orginale" facelift lykter: http://www.quattroco.com/deler/a4/index.php Pris: kr 1 500,- pr stk (kr 2 600,- pr stk hos Møller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg