Mambo Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 håper du er flink til å sveise alu.. ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 håper du er flink til å sveise alu.. ;) Faktisk kan jeg ikke det, så må nok ha en del hjelp. Tenker du på modifikasjon av clutch hus? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 detta blir bra vettu :) du har forresten stort nok stabstag fra før. Hvorfor R-sport dempere? Pedersens har Bilsten Racing \ Clubsport dempere til gode priser og de holder bra til banekjøring. Ellers har jo alltids Kollevold et sett Öhlins Coilovers til 24000 liggende. ellers med bemser osv da? 550 hk på veiv krever sine bremser. Du får bare legge ut bilder under byggingen :) Blir nok bra :) Lykke til. Mvh Erik ps. bra du bygger på riktig volvo ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei, med den effekten du tenker på, ville jeg investert i denne her: http://www.trianglesunlimited.com/index.php?pg=740subframe 740'en er jo ganske så.. pinglete i styrke der bak. ps. det der er vel ca. 5k levert på døren Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hva er det den der egentlig gjør DaButcher? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 detta blir bra vettu :)du har forresten stort nok stabstag fra før. Hvorfor R-sport dempere? Pedersens har Bilsten Racing \ Clubsport dempere til gode priser og de holder bra til banekjøring. Ellers har jo alltids Kollevold et sett Öhlins Coilovers til 24000 liggende. ellers med bemser osv da? 550 hk på veiv krever sine bremser. Du får bare legge ut bilder under byggingen :) Blir nok bra :) Lykke til. Mvh Erik ps. bra du bygger på riktig volvo ;) Hei Har bare fått høre at R-sport dempere skal være veldig bra. 24000 blir litt for dyrt for en student:p hehe.. Flott at du vet ang stabstag=) Pedersens? Finnes det nettside? 550hk på veiv er ennå en stund til, innen den tid vil det bli montert nye bremser, men det er ikke prioritert nå:p Bilder skal vi fikse. Takk takk.. Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei,med den effekten du tenker på, ville jeg investert i denne her: http://www.trianglesunlimited.com/index.php?pg=740subframe 740'en er jo ganske så.. pinglete i styrke der bak. ps. det der er vel ca. 5k levert på døren Hvor monteres den? Ser ut som skal boltes i tunnell? Stemmer det? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvor monteres den? Ser ut som skal boltes i tunnell? Stemmer det? Et bilde sier mer enn tusen ord: Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 http://www.pedersens-racing.no jeg har bestilt meg Bilstein Clubsport fra kollevold, 3000 kr forran, 2500 kr bak. samt Blackdimond skiver, ferrodo klosser og nye bremseslanger. samme oppsett som en del nasjonal gutter kjører med. skal prøve dette neste sessong. Stå på! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Et bilde sier mer enn tusen ord: Ganske rett det:p Er det bolt-on? Hvor kjøpte du stag og ledd/kuler? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 http://www.pedersens-racing.nojeg har bestilt meg Bilstein Clubsport fra kollevold, 3000 kr forran, 2500 kr bak. samt Blackdimond skiver, ferrodo klosser og nye bremseslanger. samme oppsett som en del nasjonal gutter kjører med. skal prøve dette neste sessong. Stå på! Hva kostet bremser totalt da? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 4 skiver, slissa og borra + klosser , 6000 tror jeg. om du vil kan jeg sikkert mekke det til deg, skal ha dette selv. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 4 skiver, slissa og borra + klosser , 6000 tror jeg.om du vil kan jeg sikkert mekke det til deg, skal ha dette selv. Ok, hvor mye hk får man godkjent da? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 tja. uvist, opptil BT å avgjøre Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ganske rett det:p Er det bolt-on? Hvor kjøpte du stag og ledd/kuler? Jeg har riktignok ikke en eneste 740 :P Triangulars selger momentstag, m.m. med uniballs, men det koster peng!! IPD selger med polyforinger, som er egentlig bedre for de som bruker bilen som bruksbil også.. Med uniballs, får du mye mer smell og ulyder i bilen. Ok, hvor mye hk får man godkjent da? Man får ikke godkjent noe mer hk med slissede/hullborrede. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg