Skillz2k Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hva er du den heldige eier av?? disse nevnte papirene? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hva er du den heldige eier av?? disse nevnte papirene? gamle bilen din;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Da trenger du vel kanskje felger til kjerra da? Eller tar jeg feil. Høres 9x16 brock B1 interresant ut? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 gamle bilen din;) hehe.. det visste jeg... men setningen var formulert så jeg trodde du hade disse papirene :D Nok Off topic fra meg hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da trenger du vel kanskje felger til kjerra da? Eller tar jeg feil. Høres 9x16 brock B1 interresant ut? Sto slike felger på bilen da jeg solgte den til mannen før Skillz2k :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg