le0n Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Skal finne bil til en kompis, og som topicen sier så skal den ikke være dyrere en 70.000,- Andre kriterier er at bilen er så ny som mulig, og ikke noe korea rustebil.. Har søkt selv selvfølgelig, og finnet mye rart men ønsker tips for og finne den riktige:) Sleng ut biltyper, annonselinker osv.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Skal finne bil til en kompis, og som topicen sier så skal den ikke være dyrere en 70.000,- Andre kriterier er at bilen er så ny som mulig, og ikke noe korea rustebil.. Har søkt selv selvfølgelig, og finnet mye rart men ønsker tips for og finne den riktige:) Sleng ut biltyper, annonselinker osv.... :) kjøp en passat 35i 94-96 mod tdi.. da har du en bilen rusler og går lenge.. og billig i drift. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140261 hva med denne!! Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Dette er en slik tråd der man like gjerne kan spørre om hva man skal ha til middag, får sikkert like mange svar da... Kom med litt flere kriterier så blir det litt lettere, eller så går det an og søke på autodb.no eller finn.no. Står visstnok et par-tre biler der i den prisklassen tilsalgs... Beklager, men jeg er i det litt sarkastiske hjørnet idag... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 pumpedyse jeg skal ikke komme her og påstå jeg har veldig peilig på bil, men jeg har hatt en passat 94mod selv! ÆÆRRRGG for en bil! alltid noe som går i stykker, knapper faller av, plastikk sprekker. passat er jo kjent for dette. Aldri mere VW, i alle fall aldri mere passat, har en 9 år eldre bmw nå, kvaliteten selv på den som er så mye eldre går ikke ann og sammnlikne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 pumpedyse jeg skal ikke komme her og påstå jeg har veldig peilig på bil, men jeg har hatt en passat 94mod selv! ÆÆRRRGG for en bil! alltid noe som går i stykker, knapper faller av, plastikk sprekker. passat er jo kjent for dette. Aldri mere VW, i alle fall aldri mere passat, har en 9 år eldre bmw nå, kvaliteten selv på den som er så mye eldre går ikke ann og sammnlikne. litt off topic her.. men. selvfølgelig så er det noen biler som dårligere enn andre, kommer jo ann på vedlikeholde. hvis du kjøper en ny bil og ikke gidder og følge opp servicer osv.. så stopper bilen tilslutt. men hvertfall min erfaring med passat 35i er hvertfall plettfri. min hadde godt 380000 km tusen når jeg solgte den. og den er fremdeles i drift. og har gått 450000 km nå men når man har en en 10-12 år gammel bil så man regne med at det noe slitedeler som må skiftes. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Det var 2 forslag det, og resten offtopic:) Men det er ikke mangen kriterier men kan nå sette noen da. -Maks 70.000,- -Maks 175.000 km -IKKE BMW -Nyere årgang -Ikke noe som ruster mye vanligvis, med andre ord helst europeisk. Jeg spørr bare etter forlsag, har sett gjennom alt på nett i den prisklassen men er så mye dritt.. Trenger motivisjon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Audi 90 2,3 20v Q Går like godt både på sommer som på vinter;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hva med golf 4 ? finner noen til ca 70 lapper.. da får du en 98 - 01 mod. vet ikke hvordan det er med rust på de jeg, men har ikke hørt noen som har klagd på de heller! :) Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levin20v Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1143843 Siter Dont need a helmet got a hard head! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.finn.no/finn/object?finnkode=7985720 kan alltids få kjøpa min.. gått 182000 nå.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har en passat g60 syncro (kompressor og 4x4) og en golf g60 veldig pen! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hva med golf 4 ? finner noen til ca 70 lapper.. da får du en 98 - 01 mod. vet ikke hvordan det er med rust på de jeg, men har ikke hørt noen som har klagd på de heller! :) må nok opp i litt mer enn 70 lapper for en som ikke er ræv kjørt og gått langt gett, golf 3 derimot burde man fint finne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8534194&sid=8axeN521V345663&pos=4&tot=738 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=137404 bil at deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg