Boosti Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Har møtt deg et par ganger i brua, helt rå bil.. Men hva er det egentelig med dere hadelendinger og lidenskap til volkwagen/audi? Det er jo knappt anna og se enn fete vag produkter der oppe. Dere er jo bønder, og skal kjøre traktor og skru volvo.. Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 De felgene du har, er de lakert i etterkant eller ble de kjøpt i den fargen?Hvor kjøpte du de? Lakkert i etterkant. Kjøpt av Autogrip i Oslo. :) Har møtt deg et par ganger i brua, helt rå bil.. Men hva er det egentelig med dere hadelendinger og lidenskap til volkwagen/audi? Det er jo knappt anna og se enn fete vag produkter der oppe. Dere er jo bønder, og skal kjøre traktor og skru volvo.. Takk. :) Tja, er nok av de bøndene her å så får vel holde med de som er. ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 De felgene du har, er de lakert i etterkant eller ble de kjøpt i den fargen?Hvor kjøpte du de? Hadde du lest hele tråden hadde du både sett bilder og fått info om at dem er lakkert i etterkant. BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Da kom endelig lyktene denne uka og litt fint vær i dag så da ble det litt bilder som vanlig. Et par gamle å... Kjøpt showskilt som jeg ikke klarer å feste rett da... :o Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ble kjempe bra det der :) BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ble kjempe bra det der :) Takk. :) Ventet 2 måneder på lyktene så var greit de kom. Fikk ferdig helheten nå. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 ja synes jeg også, herlig bil du har. må innpå forumet og sjekke den hver dag. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 ja synes jeg også, herlig bil du har. må innpå forumet og sjekke den hver dag. hehe. Skal slippe det nå. Blir nok ikke gjort så mye på en stund. Men kan vel hende det kommer litt bilder da... :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hey en kjapp liten mod på hvordan det ville sett ut med lakkert panser og litt av fanger.. sånn hadde tenkt å gjøre med min grill Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hey en kjapp liten mod på hvordan det ville sett ut med lakkert panser og litt av fanger.. sånn hadde tenkt å gjøre med min grill Ble sånn passe sint der. :D Slemt å legge ut sånne bilder.... ;) Men får se om det blir noe lakkering etterhvert men må prioritere litt andre ting framover... :s Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 jepp får et helt annet utseende. Men for all det bilen din er helt rå som den er :D siden jeg har solgt min må jeg jo plage andre med ideer :P Veit hvor mye dette koster så,man må ta ting etterhvert blitt noen pokaler på deg forresten? A Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 jepp får et helt annet utseende. Men for all det bilen din er helt rå som den er :D siden jeg har solgt min må jeg jo plage andre med ideer :P Veit hvor mye dette koster så,man må ta ting etterhvert blitt noen pokaler på deg forresten? A Gjør det. Bra med litt ideer, selv om jeg har altfor mange selv egentlig. :s ;) Ja, blir fort en del penger ut av det... Fikk på 1 mai treffet på Fagernes. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hehe Det blir gjerne sånn at det er pengene som setter en stopper for hva man får gjort desverre. Det var nok sikkert velfortjent at du fikk premien :D Lykke til vidre med bilen A Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hehe Det blir gjerne sånn at det er pengene som setter en stopper for hva man får gjort desverre. Det var nok sikkert velfortjent at du fikk premien :D Lykke til vidre med bilen A Ja, greit å ha ting å se fram til også. :) Håper da det. ;) TAkk. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nantu Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Fulgt den nye bilen din lenge borabora, og dæven for en tralle :) Er like morro hver gang å kjøre forbi deg i Brandbu. :respect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg