Jonte Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Pen bil, men jeg trur fronten ville sett svært mye bedre ut uten lyktelistene.. Den ser veldig smal og trist ut med den fangeren der og lyktelistene. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Nydelig... Men hvor kjøpte du baklyktene dine? De var tom på NBS, og de visste ikke når de fikk inn igjen.... :( Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Nydelig... Men hvor kjøpte du baklyktene dine? De var tom på NBS, og de visste ikke når de fikk inn igjen.... :( Jeg har svarte in.pro lykter muligens til salgs du vil er interessert? omtrent helt nye, kun prøvemontert. Hvis jeg ikke tar helt feil har han like i hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Nydelig... Men hvor kjøpte du baklyktene dine? De var tom på NBS, og de visste ikke når de fikk inn igjen.... :( Kjøpte de på Autospar.... Blir til salgs så fort jeg får mine, forhåpentligvis snart. ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kjempe sprek bil du har kjøpt (tilbake) ! Sikla litt på den selv når den lå til salgs.. MEN en så sprek bil fortjener facelift lykter foran ! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Kjempe sprek bil du har kjøpt (tilbake) ! Sikla litt på den selv når den lå til salgs.. MEN en så sprek bil fortjener facelift lykter foran ! ;) He, he. Billigste jeg fant forrige gangen var til 13000,- så droppa tanken da. Men er på listen nå, selv om det ikke er mest prioritert. ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Gratulerer med gamlebilen tilbake :) Solgte min sølvfargete i sommer selv, og kjøpte meg en 03 mod nettopp. Synd ikke bildene du har lagt ut virker lengre. - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CALIBAN Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Legg inn noen bilder av bilen din igjen æ.... hvertfall det ifra siden.... Sykt fin bil hilsen misunnelig A3 TQ Eier :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 spiffo: kan du legge ut bilde av de lyktene? borabora: er de lyktene til salgs nå, var det det du mente? Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hei, ikke så mye her om dagen. Siden der bildene ligger er vel midlertidig nede og han som drifter serveren er på 3 ukers ferie i Usa. :) Håper de kommer opp igjen snart. Espen: Takk, måtte ha S3 fortsatt du å. ;) stooy: Ja, de hvite baklyktene mine er til salgs nå. Fikk de andre før helga. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja, det var ingen vei utenom, har prøvekjørt alt mellom himmel og jord, men ikke noe kunne måle seg med hva du får for pengene i en S3, så da var valget enkelt :) S3 er i mine øyne en veldig undervurdert bil. Kjøpte forresten en med MYE bedre utstyr denne gangen :) - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja, er enig med deg der. Får veldig mye for pengene. Vurderte litt nyere bil jeg også men fant ut at det var bedre å slippe å koste på bilen så mye en gang til. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Legg inn noen bilder av bilen din igjen æ.... hvertfall det ifra siden.... Sykt fin bil hilsen misunnelig A3 TQ Eier :P Nå er de oppe igjen. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Har kjøpt meg facelift baklykter i mellomtiden :) Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Heit bil altså :D Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg