sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ja hvorfor huff?.. jeg er nysjerrig.. Vet ikke om det er jeg som har gått glipp av en ny istid her siden Golf2 og 90 fangere og blodsenking. men jeg er rent nysjerrig Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Vet ikke om det er jeg som har gått glipp av en ny istid her siden Golf2 og 90 fangere og blodsenking. tok ikke den helt? ta å se på din egen bil,(front) sier jeg bare. - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ikke ork å ødelegg tråden nå :) Helt sinnsyk bil, noe av det feteste jeg har sett makan til Creds til deg :D Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ikke ork å ødelegg tråden nå :) Helt sinnsyk bil, noe av det feteste jeg har sett makan til Creds til deg :D så Eni, men blir bare så provusert når noen kommer å kritiserer den Fine biln hannes!! :D - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 just a bunch of bitches ... hu?.. hva er galt med fronten på bilen min?.. masse produsert fanger fordi den skal knuses under brutal kjøring i motsetning til dere vag pyser som griner over steinsprut på innerskjerma. er ikke det som er poenget her. jeg bare lurer på hvor og når det ble populært å bygge om fronter som ser ut som gråtter...! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 just a bunch of bitches ... hu?..hva er galt med fronten på bilen min?.. masse produsert fanger fordi den skal knuses under brutal kjøring i motsetning til dere vag pyser som griner over steinsprut på innerskjerma. er ikke det som er poenget her. jeg bare lurer på hvor og når det ble populært å bygge om fronter som ser ut som gråtter...! Det har vel noe med at designet på de nye Audiene er slik, og at man vil ha det samme.. Sånn er det jo ofte med biler, f.eks E36 BMW - er det mange som bygger om til E46 look osv. Jeg kan være enig i det at den nye Audi-look fangeren ser litt halvferdig ut iforhold til den orginale looken, hvertfall på bilder.. Men, man har hver sin smak.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ja, hver sin smak. Hatt den lenge nok orginal så greit å gjøre litt forandringer... 4 versjonen av bilen. Sikkert ikke alle som liker det, men er fortsatt bilen min. Konstruktiv kritikk er greit men folk som liker å provosere å kverulere har jeg liten interesse av at skal svare her. Og ikke jeg som har satt på den nye typen front. Har 2 andre å velge i uansett om jeg er lei den en dag. ;) Og takk for de hyggelige tilbakemeldingene. :) Btw så kjørte jeg på grevling med fangeren forrige helg. Burde kanskje ha tatt livet mitt om jeg skulle grått pga steinsprut på innerskjermen. Uff. Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 wtf, sugekopp? Bare en ting å si til deg. uff uff. Digger selv denne fangeren. Kommer nok selv til å gå for en slik da neste sesong ruller inn. btw, utrolig najs bil borabora. S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 btw, utrolig najs bil borabora. Takk. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 sånn av ren nysjerrighet.. kan du fortelle meg hva i HULESTE helvete får folk til å bygge om bilen sin til slik front som det der? Det ser jo faen ikke ut! Noen som har sett den ventoen som hadde en front tilnærmet slik, bare med no helsikkes riller?.. Samma så jeg en caravelle også. Er det virkelig meninga at bilen skal set ut som HANNIBAL LECTOR? hahahhahahaha, dummeste jeg har hørt, sjalusien rår:asshole: My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Fortsatt ikke skjedd så mye her, fikk pris for beste Audi på Gjøvik i går av Mjøsa lokallag da. Takk. :) Og tar alltids litt bilder. Noen som har spurt litt om camber på bilene her, blir jo veldig like gammel Sierra og Bmw når det blir senket litt. Prøvd å fått tatt noen som viser det nå. Her med H&R skrudd helt ned bak. Vært sånn i over 3 år nå, kjørt litt over 40'km tenker jeg. Byttet stagene bak en gang sånn i tilfelle, men burde nok kjøpt justerbare. Forge eller H&R leverer iallfall. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Så noen vanlige bilder. Ikke veldig rød min i forhold til "vanlig" rød. Lys har litt å si på fargen... :rolleye: Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Bumper denne på pur fa*n.. (Måtte tross alt til Side 2 for å finne den!) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hva slags baklyter har du borabora?? var stilige =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Tror jeg så denne på vei til jobb i dag, på Brynseng i Oslo, kan det stemme? Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg