Gå til innhold

Mr.Transam's - 1982/87 Trans Am - "The Phoenix"

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Hehe.. hvem ellers? ;)

 

Skal uansett kjøpe lakken fra han, så får jeg se om han tar seg av selve lakkeringen.

Han og jeg skal ta nedpussing sammen hvertfall! Har jo også en John-Erik som er aktuell som lakkerer (han harley karen med "no fear" øynene tatovert i bakhodet. mulig du har sett han).

 

Han har jo vært lakkerer i mange år.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, mange som ikke har fått med seg det. Kjedelig historie egentlig, men kan sikkert forklare den i korte trekk:

 

Jeg har lån på bilen i GE Money bank i min fars navn. Han flyttet til utlandet og jeg ble uvenner med han og fikk ikke tilgang til å åpne posten med regningene. så de forfalt jo ganske greit i det året han var borte. så kom han tilbake og ge sa de bare ville ha alle pengene, som gjorde at jeg var nødt til å selge bilen da jeg ikke har 30 laken på hånda. I dag fikk vi, etter mye mas med ge, til en avtale med autotrekk av lønnskontoen min. Som redder bilen! :D

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer flere bilder etterhvert her! Som sagt så er det svært lite jeg får gjort før jeg får de karrosseridelene jeg trenger. Men de kommer snart!

Fikk mail fra Ram Air leverandøren nå:

 

"Hello Andres, The freight quote I got is from Blax Glogle Air Freight door to door freight quote is $450.27. The ship / conatiner option is for very large items such as our street rods and it invloves two different ,at least shipping companies"

 

Så det koster meg en 5-6000 for det panseret som ikke er ille i det hele tatt

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang blinklys, er ikke det bare en 1`er feil med manglende sideblinker(defekt pære) da?, da er det jo bare å lime på ett orange glass, behøver ike ha pære i en gang:P

Det er dessverre 2'er feil på blinkers. Eneste 1'er feil er; "feil antall" og "retningslys - løst". :( Ellers var det jo smart.

 

Kilde: PKK; kontrollpunkt 4.5 Retningslys.

Se link til PKK-forskriftene i \teknisk-forumet vårt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hello Andres, The freight quote I got is from Blax Glogle Air Freight door to door freight quote is $450.27. The ship / conatiner option is for very large items such as our street rods and it invloves two different ,at least shipping companies"

 

Så det koster meg en 5-6000 for det panseret som ikke er ille i det hele tatt

 

Hva betaler du for shippingen da? Vi venter på pakke fra USA, synd du ikke tok sammen med oss=P men den pakken din kommer vel å være enorm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 1er feil når jeg godkjente bilen min uten sideblinklys. og igjen sveisa hål.

 

Han sa til meg att så lenge det var mangel på de, var det bare 1er feil.

 

Men vist lyspæra f.eks var ødelagt på en side var det 2er feil..

 

 

Men vett jo ikke om dette er riktig, men bilen min blei vertfall godkjent...

Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter.

 

Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak

 

Om livet suger..ÖVERLADDA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betaler du for shippingen da? Vi venter på pakke fra USA, synd du ikke tok sammen med oss=P men den pakken din kommer vel å være enorm... :)

 

Shippingen er på 450$ som det står i teksten der.

 

Selve panseret koster ca 450$ så 900$ eller 5850 + MVA er ikke ille for det panseret. så regn med en 7500,- ferdig momset, tollet og fraktet til Norge

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. bra formulert faktisk! Riktig det at harry kan være bra! Vet bare om en bil til i Norge med det panseret, og med den lakkeringen og de felgene jeg skal ha er målet å skille seg ut blandt alle de T/A og Camaroene som er i Norge.

 

Og bilder kommer som sagt så snart jeg får inn de delene jeg trenger.

 

Du får bli med på en tur til sommern da Probe! Bor jo ikke lange biten unna! :D og er ofte i ski og bowler.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e bærre lækkert... T-tak også. nydelig

:D

 

Men for jesus tid,,, fjern de volgswagen blinklysene som er montert på sidene.

Skammelig syn :P

 

Og de plastikkblå tåkelysene, ikke hive på slikt vel?

 

Må holde bilen tidsriktig. Er jo så utrolig stilige biler dette i seg selv...

 

Ellers så svir det godt i øynene mine når jeg ser hva folk kan gjøre, risse inn riper i lakken på tilfeldige biler... skulle klippet fingrene på dem.!!

 

enig, skulle ha piska de på ballan me en fliset vaier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli tøft det :race :race

For å avslutte diskusjonen ang. blinklys på skjermene.

Du har etter de nye reglene Amcar fikk igjennom; lov til å ha både sidemarkeringslys og blink i de originale på skjermene.

Hvis de oransje foran passer i bakskjermene kan du også ha oransje sidemarkeringslys lovlig der.

Hvordan skal du ordne med oransje blink bak?

Får du godkjent parklys i de hovedlyktene? Xenon? Pris? Synest de var tøffe jeg.

Hadde sjekket om bilen kan ha vert flyttegods ettersom den er bruktimport.

Da kan du kjøre lovlig med røde blinkers +++

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips her Blackbird!

 

Er faktisk usikker på om man kan godkjenne de lysene. De er jo tross alt importert fra statene, der de følger et litt annet regelverk enn i Norge.

 

Hvordan kan jeg sjekke om bilen er flyttegodsimport?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kanskje kan gjøre er å ringe politiet og høre med de. Da får du også vite om det har vært kollisjonsskader, innbrudd, hvor mange eiere bilen har hatt og muligens hvordan den kom hit. Gjorde det selv gjennom en kamerat med min egen bil, 4 eiere (med meg selv) og 2 bilfirmaer. Ingen kollisjoner og heller ingen innbrudd som er rapportert til forsikringsselskapet. Men skal ikke si 100% sikkert at du får vite det, men er jo verdt et forsøk?

 

Elsker disse bilene. Lykke til videre! Skal følge med :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår