Marius Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 link Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Ja den så helt grei ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 hehe.. virket helt grei ja... men stakkars de som ligger bak en NSX når den bremser... :cool: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by Silverboy hehe.. virket helt grei ja... men stakkars de som ligger bak en NSX når den bremser... :cool: tenk deg.. litt regn... mørkt... også står han på bremsen... ser ikke en dritt tror jeg... han bak asså.. hehe :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Var helt jævlig rå lyd i den bilen. Likte også den skjermen han hadde alt på :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Sjermen heter Apex`i AVC-R. Hadde den samme i MX-5`n min. funka greit en stund men så begynte den å kutte og da var det ingen styring av ladetrykket og max boost, ikke bra. Har hørt flere som har hatt samme problem. Er nok fikset nå. Får kjøpt dem fra Import Tuning. Koster rundt 6000,- tror jeg. Men spør han. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by RS2 Var helt jævlig rå lyd i den bilen. Likte også den skjermen han hadde alt på :) det er det jeg har sagt til dere VAG gutter hele tia... ;) elektronisk justerbart er kulere en potet ships;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Hehe, AVC-R'en min er på vei fra New Zealand! *gleder meg* Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by marius det er det jeg har sagt til dere VAG gutter hele tia... ;) elektronisk justerbart er kulere en potet ships;) Ehh Marius. Det er standard på senere VAG... Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by mk1classic Ehh Marius. Det er standard på senere VAG... jeg tenker eks på elektroniske boost controllere mm..... det er ikke veldig standar.... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Dæven, blei våt i trusa gitt Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by erling Dæven, blei våt i trusa gitt haha Du trenger bare et stort høytmontert bremselys og en av de elektroniske dumpvalve for NA biler som du får i fra Japan, så har du nesten like bil :D Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Originally posted by mk1classic haha Du trenger bare et stort høytmontert bremselys og en av de elektroniske dumpvalve for NA biler som du får i fra Japan, så har du nesten like bil :D Det hørtes sarkastisk ut, men eg velger å ta det som et komplement. Tusen hjertelig! Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg