daniel21 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Har en Tamiya M03 med Mini Cooper karosseri 1:10 til salgs. Bilen er ferdig bygget, kun testkjørt, og ser ut som ny. Det er også satt inn bedre støtdempere og en større motor( skal vistnok gjøre ca 50 km/t) Bilen er komplett med radioutstyr, batteri og lader.Klar til å brukes. Ny pris er 3600.- Selges for 2000.- Slenger også med et bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 og et bilde til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Tror du skal slite med å få noe særlig mer enn 1200-1500. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 mulig det, men jeg prata med en i butikken der jeg kjøpte den og ha sa at jeg burde få såpass for den siden den ikke er brukt. Men er ikke helt uaktuelt å gå ned i pris!! Skal vekk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Var ikke meninga å blande meg inn sånn sett da. Du burde klare å få 1500. Det er ikke så interessant for meg med en slik. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 helt greit det... får se om noen er interresert i det hele tatt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 ene frontfangeren er knekt! Kjørte sånne i 98... Skamartig :D EDIT: Er det m-chassis det heter? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg