Gå til innhold

Golf II selges

Ranger emnet


MagnusVW

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en Golf II 85mod. 4d som selges billig grunnet ny og større bil. Perfekt som vinterbil!

 

Bilen er en 1,6l og er kjørt 157000km

 

Bilen er meget fin i lakken, men har noen småfeil som må rettes før EU kontroll i januar.

 

Feilene er som følger:

Rust i fjærinnfesting bak. Høyre og venstre side.

Mansjett på høyre side som er gåen

Slark i hjullager, venstre side

Parkbremsen har for lang vandring

 

Det er i tilegg lekkasje i venstre bakdør i dørpakningen og muligens et motorfeste som er gåent.

 

I disse kalde vinterdager har bilen også en tendens til å fuske litt når den er kald. Dvs. de første to minuttene etter start. Starter alltid og fusker aldri ellers. Har fått tips om at problemet ligger i en vakuumsak på forgasseren. Koster en slikk og ingenting og fikse.

 

Sånn ellers følger det med et ekstra panser pga. en bulk i panseret. Panseret som følger med er lakkert i bilens farge, så det gjenstår bare å sette det på. Det er også montert simons sportseksos helt fram til manifold.

 

Det følger med 2 sett med alufelger og et sett med vinterfelger.

 

Det er ettermontert følgende ekstrautstyr/styling:

-Speedometer med turteller. Moddet med blått lys og hvite instrumentskiver.

-Midtkonsoll

-Crystal clear baklykter

-Krystallklare frontlykter med kryss i

-Krystallklare blinkklys med park i

-Tåkelys

-90-fangere med GTI-leppe

-Dørlommer med plass til høyttaler

-Simons sportseksos helt fram til manifold

-15x7 alu-felger

 

Nypris for all stylingen er godt over 10000!

 

 

Dynamo og bakbremser er to år gamle.

 

Bilder:

golfen2.jpg

 

 

golfen-bag2.jpg

 

Bilen går for kr. 7000

 

Henvendelser kan tas på PM eller på mail: pallesen@gmail.com

 

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bumper denne jeg

 

Sånn ellers kan det følge med (Gratis:)):

-emblemfri rallyegrill og corradolykter. Perfekt for ombygging til corradolykter!

-GTI-grill med ekstralykter og grillist

-GTI 16V interiør. Hull i førersete, men dette er tettet. Baksetene trenger en rens.

-GTI-spoiler. Den på bakruta.

 

Prisen kan diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo forsåvidt til Hamar for å hente bil om alt går etter planen, så jeg kan muligens kjøre bilen bort for deg om du er interessert.

 

er veldig int i bilen ja! bare lurte på den rusta. har støtdempertårna rusta i filler?

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig int i bilen ja! bare lurte på den rusta. har støtdempertårna rusta i filler?

 

Fjærinnfestningen er rusta i filler ja. Om det er det jeg tror det er, er det de skålene som ligger øverst på demperene. Koster 150kr stykket og er lette å bytte. Dempertårnene skal være ganske fri for rust.

 

Sånn ellers er det litt rust nede på noen av dørene. Giroverføringen er en smule treig (Vanskelig å få den i rett gir om du ikke er vandt med bilen. jeg klarer det hver gang.)

 

Vet ikke hvor lenge clutchen har igjen. Er en del slark i pedalen. Har ikke begynt å slure enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rukket å ta nye bilder enda, men fant noen andre bilder. Tatt for en stund siden, så jeg har montert 90-fangere siden bildet er tatt.

 

nyefelger.jpg

 

instrument.jpg

 

instrument2.jpg

 

Tja, joda. Rallyegrillen og corradolyktene kan du få kjøpt av meg. Hadde vel egentlig tenkt å la den følge med bilen, men om ingen kjøper den innen en uke, kan du få grillen og lyktene. Prisen avtaler vi over PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår