cleanvw Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 går den for 6 lapper?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hei har du skjekket det med rusta? Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Er bilen kjørbar og har du et ca. overslag på hvor mye det vil koste i deler for å få den i god stand/gjennom EU igjen? Gjerne PM meg eller ta kontakt på tlf: 95031872 da jeg kunne tenkt meg å komme og se på den idag/så fort det passer for deg. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 er bilen solgt nå? Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Nope, er ikke solgt enda. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 svare på mail og lignene er vel kjekt? byr 6 for den.? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Kan ikke se å ha fått noe mail fra deg, så da må du prøve å sende på nytt. Men 6k er desverre litt lite. Får mer om jeg selger delene da. Har tross alt brukt mye på stylingen.. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 7 da? her og nå? skal du oppover til hamar og hente bil? for da tar vi å kjøper den isamma slengen!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Kan gå for 7lapper ja, men bilen jeg skullle kjøpe på hamar gikk i dass pga. useriøs selger. Blir derfor ikke aktuelt å kjøre bilen opp desverre. Sjekket spam-filteret etter mailen du sendte. Fant den! (Regner med den var fra deg. Har jo ikke noe navn på deg.), så jeg skal se å få svart den. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 men har du noen mulighet til å møte oss oppover en plass da?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 kan muligens møte på halvveien, nær arendal. (Fortsatt usikkert, men håper på det) Selvføgelig forutsatt at du tar bilen da. Skal hente bil selv, så det funker dårlig å kjøre to biler hjem.. Merker at clutchen synger på siste verset nå. Hvis jeg hiver den i et høyt gir og gir bånn pinne stiger turtallet uten at farten øker. Regner med den holder en vinter og litt til. Deler er ikke dyrt og jobben er heller ikke noe stress, så det burde jo gå fint å skifte selv også. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 er jo ikke noe problem og bytte cluch da! trur dama skal ha den golfen jeg. sender på deg en mail litt senere! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Høres jo bra ut. Får et endelig svar ang. bilen jeg skal kjøpe i morgen regner jeg med, så da er det lettere å gi et helt sikkert svar til deg. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Da har jeg endelig skaffet meg ny bil, så det blir lettere å selge golfen. Ved hurtig avgjørelse kan pris diskuteres. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Selges i deler: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148248 Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg