Duett Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 har en bil stående som jeg skal skrote snart, men på den er det ikke betalt årsavgift. får jeg vrakpanten da? en som sa til meg at jeg ikke fikk vrakpanten da årsavgiften ikke var betalt:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 har en bil stående som jeg skal skrote snart, men på den er det ikke betalt årsavgift. får jeg vrakpanten da? en som sa til meg at jeg ikke fikk vrakpanten da årsavgiften ikke var betalt:confused: Ja, du får vrakpanten... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 det spørs jo, har du hatt bilen på veien det året du ikke har betalt avgift for, får du ingenting. Men da snakk om heftelser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 det spørs jo, har du hatt bilen på veien det året du ikke har betalt avgift for, får du ingenting. Men da snakk om heftelser... Det er overhodet ikke tilfelle, har levert flere biler som har hatt skyldig årsavgifter og fått vrakpanten hver gang... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Når en bil er ny så er jo 1300,- av pengene du betaler, vrakpant. Så du får betalt tilbake 1500,- (De originale 1300,- og litt attåt) når du leverer bilen. (Strengt tatt så får du pengene på konto ca 3 mnd senere). Vet ikke om dette gjelder hvis bilen har heftelser, men det vet vel folk som jobber på eg høggeri. Så det er vel bare å ringe og spørre! :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er jo muligheten du har da, hvis du skylder årsavgift og bilen din står i fare for å miste skiltene. Hogge den :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 årsavgiften må vel betales uansett nå da,men det problemet er det vel den som sto som eier 1.januar som får. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 har levert biler med nærmere 460000 i skyld å gjeld. (78 mod 245)vrakpanten kom på konto. ingen prob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 har levert biler med nærmere 460000 i skyld å gjeld. (78 mod 245)vrakpanten kom på konto. ingen prob. Hadde du 460.000 i gjeld på en 78mod 245..? Uansett, var dette til banken eller til Tollvesenet..? Er det til banken er det jo uintressant, tingen er jo at årsavgift skal betales til Tollvesenet, og vrakpanten blir utbetalt fra Tollvesenet, ergo var tråsdstaret usikker på om de forskjellige avdelingene snakket sammen og nektet å utbetale.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 vrakpanten får du uanz når d gjelder skyldig årsavg, fordi den blir inkrevet av den den sto på pr 0101 d året. si at jeg solgte deg en bil med skyldig årsavg i april i år, men du vil nå vrake den, greit? du får vrakpanten, men jeg må uanz betale årsavgiften. sånn er d om den ikke er betalt får feks året før også. Er dere med???? Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 du får nok vrakpant :) Men han som hadde bilen før må betale årsavgifta uansett :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 du får nok vrakpant :) Men han som hadde bilen før må betale årsavgifta uansett :) hehe, kæm som står som eier på 740n da Thor?:tannløs: håpe no hain veit att hain må betal d da!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 du får nok vrakpant :) Men han som hadde bilen før må betale årsavgifta uansett :) vrakpanten får du uanz når d gjelder skyldig årsavg, fordi den blir inkrevet av den den sto på pr 0101 d året. si at jeg solgte deg en bil med skyldig årsavg i april i år, men du vil nå vrake den, greit? du får vrakpanten, men jeg må uanz betale årsavgiften. sånn er d om den ikke er betalt får feks året før også. Er dere med????[/ lurer på hva jeg skrev her?????? eller leser dere ikke? Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Er det veldig vanskelig for folk å skrive bokmål/nynorsk? "hehe, kæm som står som eier på 740n da Thor? håpe no hain veit att hain må betal d da!" <--- WTH? skriv norsk "uanz" <-- wth? er det så jævli vanskelig å skrive de siste tegnene? I motsetning til sms så betaler du ikke pr 160. tegn. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 kordan bil e det du ska skrot da? =P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg