Go40'n Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Nå har jeg endelig skaffet meg volvo 240 GL! :volvsmile Har vært kun 1 eier siden 86, er en eldre mann som hadde den før meg, som var veldig nøye, å det er da noe jeg har tenkt å fortsette med. Den er helt original med blanke, originale felger :) Er fersk bruker av forumet, så d blir ikke helt perfekt. Er søster til Channah :) Flere opplysninger kommer etter hvert :blunk: Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Gratulerer med Volvo, og velkommen i klubben :) den så veldig pen ut, stort potensiale i den. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 TakkTakk :) er bra d er flere jenter som liker volvo der ute ;) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 grattulerer med bil av riktig merke :) hva er planene med bilen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Heihei! Det første jeg kommer til å gjøre er å ha på servo, for det var det dessverre ikke på den :( , og så må jeg skifte ratt, for det som er der nå er rene traktorrattet :P Senking står høgt på lista, så må jeg skaffe meg noen fine felger.. Stereoanlegg må det bli, det kommer forhåpentligvis til å skje ganske fort. Har sub liggende, men mangler forsterker og 6"x9". Skal kjøpe meg 850 spoiler med bremselys. Nye setetrekk blir det vell også, skal prøve å få tak i R-Sport trekk, men er vell neste umulig det nå, så mest sannsynlig blir det noen fra biltema eller torshov. Det mest langsiktige prosjektet er å bytte motor... noe som er avhengig av økonomien. Da skal jeg ha 230fk eller ft. Skal nok bli en orning med dette, men kommer nok til å ta sin tid... :) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dette varmer sjela! Ta for all del godt vare på originaliteten, dette vokser ikke akkurat på trær lenger! Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er så jævelig genialt at jenter skjønner detta, og kjører volvo! Det er drit tøft!! MYE bedre det enn å kjøpe seg en sur golf, f.eks. Gratulerer med ny bil! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Veldig pen bil det der ja...enda ei Volvo jente,jeg eier ikke ord;P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 gratulerer med ny bil :) tøft med litt volvo-stuka jenter ;) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 angånde senking,så går vel di fleste for 40mm. kjøpte meg 93mod førr nå,og satte på 40mm. den blei alt for høy med 17" men utrolig god og kjøre.skal slenge ut et bilde av resultatet så du kan se hvordan det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 kjøp bilstein sprint dempere + lesjo 40 mm senk, hiv på 17", da ern pen :) vidre så bare stå på, søstra di har jo bygget en pen 240, da klarer du det å vett. stå på :pics :volvopower: :volvopower: Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 gratulerer med ny bil :) tøft med litt volvo-stuka jenter ;) X2 :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Grattis med ny bil :D Den ser veldig pen ut :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Gratulere med ny fin tofør:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dette varmer sjela! Ta for all del godt vare på originaliteten, dette vokser ikke akkurat på trær lenger! Skal nok ta vare på orginaliteten, skal ikke bli plastikkbalje..:P Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg