240Råner Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja, er det ikke typisk? He he. Sitter på jobb enda så kunne ikke komme dessverre, men uansett skulle jeg ikke bygge Kan vel ikke no for at jeg må på reisejobb å jobbe overtid vel?? skyt sjefen min ikke meg ! Men kommer i mårra da for å se om ikke jeg får kjitta inn ett peerless frontsett i bilen. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kan vel ikke no for at jeg må på reisejobb å jobbe overtid vel?? skyt sjefen min ikke meg ! Men kommer i mårra da for å se om ikke jeg får kjitta inn ett peerless frontsett i bilen. ???????? Snakket om meg selv. Hadde tenkt å ta turen å hilse på dere Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Da er andre "gjør det selv-kveld" over. Bedre oppmøte i dag, og mye "skitprat" ble det i hvertfall.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 synes det ble en fin kveld :) fikk hørt litt forskjellig utstyr, W6v2 imponerte stort. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eminate Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hva med de paranoide som ikke vil at andre skal se at du har noe stereo i bilen i frykt for å bli ribba? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hva med de paranoide som ikke vil at andre skal se at du har noe stereo i bilen i frykt for å bli ribba? Hva har det med dette å gjøre? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Om det blir hver torsdag, er litt usikkert, men så ofte at det lar seg gjøre. Så lenge at jeg ikke er på noen reise forbindelse med EMMA, at det ikke er noen messe jeg er med på, og at det er vanlig arbeidsdag fredagen etter, så må det vel bli noe. Det blir fra kl 16.00-22.00 Det er vel kanskje på tide å bumpe denne.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva med de paranoide som ikke vil at andre skal se at du har noe stereo i bilen i frykt for å bli ribba? Da møter de bare ikke opp, for noe annet enn det sosiale :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode.N Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Dette var virkelig et tiltak jeg likte.. :thanks Blir det noen slike kvelder nå i vår? :) Jeg melder meg på i såfall! :) Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det gjør jeg også!:D.. Hvis du tar imot en amatør som skal montere bilstereo i familiebilen da..:) Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg trenger litt hjelp til oppgradering av strømkabler til og fra dynamo, så jeg er med :) Kunne også vært fint med noen gode ører som kan høre på lyden og si hva som er galt :P Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg er for Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hva med de paranoide som ikke vil at andre skal se at du har noe stereo i bilen i frykt for å bli ribba? Hvis du har så gromt utstyr i bilen din at andre som driver og er virkelig interessert kan drive seg selv så langt som til å bryte seg inn i bilen din og stjele utstyret, så ville jeg om jeg var det i første omgang skaffet meg alarm og låst billen inne i et bankhvelv om natten for at ingen skulle komme inn. :P Tror ikke det er så stor fare for det der akkurat, men hvis du skriver i bakruta på bilen din hva du har i den så er nok sjansen større ja :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Har du dette tilbudet fortsatt Ketil. Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ja det lurer jeg og på! Jeg kunne tenke meg å gå på en slik kveld som en liten researchtur for en teoretisker som meg. Se hva folk får til å virke. Kanskje svare på et par nerdespørsmål hvis noen kom på noe. Jeg drar IKKE med meg skammens Primera dit.....1,8L..... Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg