Gjest Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 vil det selvsagt bli hvise retningslinjer de som skal drive her må forholde seg til. God løsning her er jo faktisk å bare lage et enkelt skriv hvor de som er der må skrive under på et ark som sier at de godtar ditt og datt! :) Jeg er fortsatt helt sikker på at dette kommer til å slå ann! Rykter spres også vettu! Alle som driver med bil henger jo tross alt ikke her inn! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg syntes dette er et meget godt forslag som sagt. og hadde det vært til våren hadde jeg uten tvil kommet dit. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bra tilbud dette... synd at eg boe så langt unna :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvorfor finnes det ikke personer som deg i Trøndelag...... Utrolig bra tilltak og i det hele tatt å lufte denne tanken. Morten Kommer fra Røros jeg, så det fantes... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kommer fra Røros jeg, så det fantes... brekken for å være helt nøyaktig? har verkstedet fult av "gjør det selv mekkere" vær kveld jeg,er veldig sossialt det,men det hadde holdt med en gang i uken ja.....:rolleyes: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Synd man ikke viste dette før da:) Skulle hatt en hjelpenede hånd med litt innstillinger på 2stk. 33KX jeg har i bilen, drives av 2 stk Lrx1.1. Men uansett, ett kjempe tilltak for de som står ute å skrur i kulda. Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hadde jo solgt en haug ditt og datt ting, man trenger jo alltid noe signalkabler, strømkbler, kanskje komponetsett bak, overganger osv for mitt vedkommende. og det er klart, har man gromme ting på lager er jo impulskjøp gøy ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennkh Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er detta for fullstendige amatører og ell? Har aldri skrudd anlegg før, men vil lære meg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 kan sikkert få lov til å komme en tur du og vet du :) litt av poenget var vel også at man kan få litt tips og råd siden det sikekert vil være flere der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Flott tiltak dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er detta for fullstendige amatører og ell? Har aldri skrudd anlegg før, men vil lære meg det. Dette er åpent for alle. Vurderer dette mest for at folk skal slippe å stå ute i vinterkulda å skru. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg synes du skal flytte tilbake til Trøndelag igjen :( Uansett et kjempebra tiltak! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er det utlån av verktøy og sånt og eller? Jeg kunne gjerne lånt litt bedre freseverktøy osv til baffler og sånt. Har liksom ikke plass, utstyr eller kapasitet til å gjøre dette skikkelig her hjemme. Har begynt og tenke litt på hvordan bagasjerommet skal se ut...Kunne trengt litt hjelp til dette også. Nok en gang, flott tiltak dette! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Skulle nesten hatt en samling bare for å utveksle ideer om bagasjeromsløsninger, dasjbordplasseringer osv. :boxers :hailvw kiddie :w00t GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette er åpent for alle. Vurderer dette mest for at folk skal slippe å stå ute i vinterkulda å skru. Eller vurderer du det mest for å tjene penger :deng (hvilket er helt legitimt) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg