Falken` Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har nylig kjøpt meg en B21et motor som er borra opp en 2,2 liter, tenkte først å bare sette den sammen for så å få brukt den opp i bilen. Men har sett litt på delene jeg har fått med og det er en del god biter der. Som grome stempler, råder, en topp det er gjort litt med osv. Så da bestemte jeg meg for å gjøre det litt seriøst og har glassblåst alt av reimhjul og andre deler for å lakke dette, bytter ut alle slanger med samco, alle rør byttes ut med alu rør, mulig jeg kjøper et gromt grenrør å. Så da trenger jeg litt bilder av seriøse bygg, så jeg får litt inspirasjon. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Det er no bare å trykke litt her på forumet det. så finn du bilder. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hva vil du spesefikk ha bilder av? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg