Gou Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 har tatt masse bilder å bilen min å tenkte å laga tråd om den.. men d får me ta neste gong.. bildene e for "store" :rolleyes: The image that you have attached is too big. Please make it no bigger than 800 x 600. Ska få tatt noen nye bilder å få lagt ut snarest! (gi meg ei uka :D) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Siden det va ein tråd så inneholde fint lite så kan eg lika godt spør : kor eg får kjøpt panserforlenger så kan sveisas på? *lei av "plast" forlenger* Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 har du hørt med http://www.autospar.no da? har mye stash...få c bilder snart noda:cool: Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Gou Ska få tatt noen nye bilder å få lagt ut snarest! (gi meg ei uka :D) Lengste uka jeg har hørt om ;) Er jo bare å lage bildene mindre hvis du har et redigeringsprogram, funker vel greit med paint også til nød :D Er jo skam å sitte inne med masse bilder uten at vi får se... Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by 18tom Lengste uka jeg har hørt om ;) Er jo bare å lage bildene mindre hvis du har et redigeringsprogram, funker vel greit med paint også til nød :D Er jo skam å sitte inne med masse bilder uten at vi får se... hehe.. eg vett.. har vært sløve :( men ska se om eg har tid i mårå.. :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg