Ottesen Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kan jo hende det er en riverdance pinne som har paja bare ja :) når den riverdance pinnen min på bilde gikk, så fulgte dette etter også: --- --- Men tviler på at du har vært så uheldig, kostet ikke så mye å fikse da, heldigvis :) Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Gjør som Ottesen sier så starter du øverst og sjekker der :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ottesen skrev: Kan jo hende det er en riverdance pinne som har paja bare ja :) når den riverdance pinnen min på bilde gikk, så fulgte dette etter også: --- --- Men tviler på at du har vært så uheldig, kostet ikke så mye å fikse da, heldigvis :) Mvh Samma som meg med selve de stagene mine holdt men alt annet knakk av :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 okej.. har hatt av både toppdekselene og bunnpanna..oppi stemplene,veiv osv ser alt greit ut. til og med andre stempler "muligens lavkomp"..var mykje pakningstoff i silen til oljepumpa også, vart fjernet men var ikkje nåken forsjell..vippe armene og de der såg også greit ut..mangler bare å kjike under innsuget no.. får du sett skikkeli på kamen bare med å ha av innsuget, eller må mann helst ha ut heile kammen også? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 skal du sjekke kammen grundig bør du ta den ut, hvis den er som min var, ser du det rimelig med en gang Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 scrat skrev: skal du sjekke kammen grundig bør du ta den ut, hvis den er som min var, ser du det rimelig med en gang ja oki..får sjekke når delene kommer.. får kjøre moped i mellomtiden :D 2år siden sist, so de var litt arti. hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg