Ekren Performance Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 tja.. funke den bra locker sperra eller? eller er det truetrack som er tingen enda? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Tja, noen mener locker er best, andre mener trutrack er best. Hørt om folk som har drept trutrack'en når de har kjørt på bane, fordi de har fått hjulløft ved for stiv bil, og da har de rasa trutrack'en. Dette skal visstnok ikke skje med lockeren, fordi den er 100% sperre når den "slår inn". Lockeren er visst litt mer brutal, ettersom den visstnok "hugger" når den slår inn. TruTrack'en er veldig myk og fin når den sperrer. (dette er vel fordi den hele tiden "sperrer", det har jo noe med skru-drev osv, hvordan den er bygd opp.) Men, hva som er best, er opp til deg selv å avgjøre. Jeg liker trutrack, men har aldri prøvd Locker.. Fungerer nok helt fint den også.. Takk v_242_tic , syns den har kommet seg bra nå i det siste. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Blitt skikkelig bil av 240en din nå :) Men kompletter med kun svartlister, så blir det knæsj ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hehe, takk. :) Tja, vurdert svarte lister over fangerene, syns det gjør seg med litt crom også. Liker ikke helt svarte lister på denna blåfargen, er vel bare uvant tenker jeg. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 se her ja nå har du fått på masse grom deler !!! pent! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Joakim, jeg ser det skjer saker og ting .. skal hente ut 242n nå denne uka! ;D whii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 :D Må få no maskin i den snart også, ikke pensjonere'n enda!! :p Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 det er sant. Gi faen i dama noen måneder nå du.. Så har du nok penger til og få ferdig motoren i bil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 det er sant. Gi faen i dama noen måneder nå du.. Så har du nok penger til og få ferdig motoren i bil! :D The hard truth :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Regner med kanskje du vil ha de her joakim! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ser jævla bra ut :D, må få fjerna de dørlistene selv ser jeg. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Se her ja Lassis! :D Ja, de dørlistene er ikke det fineste som er klistra på 240'ene. Må få lakkert kanalene mine snart også, og få fjerna no rust. Har kantkjørt ene felgen min da, venstre fram :( Men, ny felg kommer til neste uke :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Det var en Pen bil ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Tok ett bilde når'a mor skulle "testkjøre". Liker seg i sola, skulle bare ha fått seg en vask først. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 øpp! litt for høy fram i forhold til bak? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg