Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Åhh jodaaa, Aurskog er best... =) He he he....Var på Keep it Tidy du også ja.... Hell yeah, var du der og? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandemRacing Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 tihhiiii jokke.. laga meg tråd om vogna jeg ævv nå..:P Siter -98 Volvo 945 turbo (bruksbil) : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hehe.. legge ut bildene jeg tok i går litt senere.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Meg og SandemRacing Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hell yeah, var du der og? Jepp.. =) Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jepp.. =) Var jævelig bra der, gitt.. Var'u VIP a? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandemRacing Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 gidder du å legge ut resten av bildene du tok av bilen min på tråden min jokke? :) *smask* :P Siter -98 Volvo 945 turbo (bruksbil) : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 fin bil:) hva heter de volvo felga dine? vet du om de selges mer? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Tror ikke jeg har fler, kan se igjennom.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 fin bil:) hva heter de volvo felga dine? vet du om de selges mer? Mine felger? Er ikke sikker på hva de heter, TurboTony har like.. Mener jeg har hørt no snakk om "genesis" ellerno, men er ikke sikker.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Lenge siden noen oppdatering her nå. Prosjektet er i full gang, men det blir tatt "på langen". Jeg har nå demontert motoren og funnet masse slitekanter. Så, nå blir det borring, smidde stempler, H-råder ++. Sikler fælt på 16V topp og datasprut. Men det er endel mer jobb med 16V enn 8V. Men det er jo helt klart mulig, ettersom det er X-antall andre som har gjort det før meg. Jeg har handlet inn mye deler. Oljekjøler (19rader) stålomspunne slanger til oljekjøler, sandwichplate, alle lager til hele motoren, mellomaksel med drev til fordeler, nye pakninger/simringer/o-ringer til hele motoren, ny vannpumpe/termostat, nye topplokksbolter fra KRB, 12.9 stålkvalitet. Skal bytte absolutt alt av bolter, muttere, pinnebolter ++. Har kjøpt det meste som trengs til det og. Så kan si det står igjen mye jobb. Men håper og få ferdig hele bunndelen i vinter, også begynne på topp og motorstyring utover mot sommeren. Prøve å få bilen kjøreklar og "ferdig" sommeren 2008. En liten oppsummering av hva som har skjedd på bilen: Nye bremser Nye bærekuler Nye hjullager (ligger å venter) GT-stag, stag fra travers til bakre bærebru-feste Bilstein ClubSport-dempere kappa lesjöfors-fjører (usj) Godkjent i vognkort 16tommere orginale Volvo aluhjul Div nytt i motorrommet. Har ett prosjekt på gang nå og det er el.vifte. Skal finne en lur måte å feste termostaten i vannslangen på. (har en "teori" alt.) Kappet fjører også siden sist. Litt div bilder. Pensjonerte FT stempler+råder (til salgs, med nye stempelringer i orginalforpakning), etter litt kapping, ett innenifra, og litt deler jeg har handlet inn. Njoy. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 skjedd noe mer her da:)? fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hei! Har fått nye felger, 18", mer senk og litt knask. Skjedd lite med motoren, ettersom jeg har flytta ut fra runkerommet, og fått meg leilighet. Men, jeg har ordnet meg ny aksel med trutrack, nye lagere i hele diffen, hjullager forran, bremser rundt om, stålomspunne slanger til bremsene, Polyforinger i hele understellet, iPd krengningshemmere 25mm fram og bak, justerbare momentstag. justerbart panhard-stag kommer til uka. Har også lakkert og ordna litt i motorrommet, men det er ikke noe jeg gidder å skryte av. :) Skulle begynt på motoren snart også, men det har vel blitt litt endringer i planene der også. Blir vel til å bygge "bruksmotor" ut av FT'en, med bare overdim-stempler og orginale råder, ny turbo og litt sånt. Så bygger jeg grommere bunn ut av F-motoren. Blitt inspirert av en viss kompis :P ( rogern ) Prøve å få lagt ut noen bilder snart kanskje. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Liten update.. Lenge siden sist. :P Ny aksel, 1031 :biker Montert (takk til Euro96 :) ) med speedoring, "custom" ring fra bakaxel.se, slapp å dreie diffen, og ringen var billigere enn hos Volvo. Måtte bare flytte ut speedo-måleren. Nye bremser rundt om, med stålomspunne slanger forran og bak. Kappa litt mer også. "old-timer"-bilde :volvsmile Polyforings-porr Locker i 1031 hus. Ble sendt feil fra Bakaxel.se , kan sikkert selges til noen i Norge hvis det er noen som er interessert, ellers sendes den tilbake. Nye krengningshemmere, 25mm fram + bak Justerbare momentstag, justerbart panhard kommer nå i uken Dempere, Bilstein CS, fryktelig fornøyd med disse! Nye felger og senk. Så det har skjedd litt i det siste. Må begynne på motor snart vel :) Sliter fortsatt med at det "durer" litt, prøve å bytte til orginale momentstagene igjen kanskje. Mistenker at det er mellomakselen som lager ulyd. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_242_tic Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 blitt meget pen denne ya:) Siter 244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt! 242 79-mod(prosjekt) 945 isbil,bur,esab sperre. o4 toyota shiheis 4x4 d4d. http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg