Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Ingen som har bytta klips på listene på dørene før? Må man skjære opp ene endestykket? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg bretta bare opp den skinna bak på lista med en tang Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Og det ble pent igjen etterpå? når du bretta'n tilbake igjen? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 ja. vart kanskje et lite merke utenpå hvis jeg bretta for mye, men det syns ikke Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Okei.. Får prøve det da :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hm.. Når jeg byttet klipsene på mine lister så knuste jeg bare de gamle klipsene med avbitertang og kniv (og litt tålamod). Det er vel det enkleste? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 man da er det det å få de nye klipsa på lista da. det går vel ikke å bare presse de på? Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg kjøpte nye klips, disse stikker du bare ned i lista og vrir rundt. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 stf1 skal prøve det.. Har ikke fått styret noe særlig med det, for nå røyk dynamoen for en uke siden, og for 2 dager siden røyk vannslangen fra toppen og inn på varmeregisteret.. Og Volvo er evneveike og klarer ikke å gi meg riktig slange engang!! Måtte vente en ekstra dag bare på ny slange.. Og jeg har hatt lite ork til å gått ut i garasjen.. :P Men skal prøve en av de nærmeste dagene, tenker jeg :) Godt tips, forresten. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 din slappe gjøk, har du ikke fått dem på enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Du har nye klips, sånne som har avlang innfesting/fot? (Litt vanskelig å forklare:p) Det skal iallefall være sånn at den går nedi på langs så snur du den bare 90 grader. Vær forsiktig når du skrur dem og prøv å skru bare fotn, de tåler ikke så mye. Det er også greit å være forsiktig når du klipper opp de gamle da det er relativt lett å lage bulk i chromen som vises på utsiden. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 din slappe gjøk, har du ikke fått dem på enda? Nei.. Flaut.. Sliter nå da, endel feilkoder.. JESSDA!! Noen som er pr0 på feilkoder? pinne 2: 1-2-1 Pinne 6: 2-1-4, og 1-4-4 Hjelp... STF1 ja, jeg har nye.. og det er sånne som skal gå rett nedi, ser iallefall slik ut.. prøve det, og være forsiktig.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Her er feilkoder.. http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html#FuelInjectionandIgnitionDiagnosticCodesi huff.. se på det i morra.. LaSSiS, bare å komme å sortere ut og ordne opp i feila, så stiller jeg me kaffekanna.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hehe du mener det ja! :D i morgen er jeg både fyllesjuk og på harrytur så! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Æss.. Får smyge ut i garasjen aleine å titte da.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg