Gå til innhold

Forbanna pøbler

Ranger emnet


bjellings

Anbefalte innlegg

Offtopic:

 

Vi har vel ikke litt fordommer har vi vel?! Makan!!

Jeg går i hettegenser ofte og sto på skateboard under store deler av oppveksten. Jeg har aldri rørt en bil på den måten. Ingen av de andre vennen mine med hettegenser og skateboard.

gutten ga jo et eksempel, i tillegg understreker han lenger nede at det var et eksempel..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var en spøk.

 

Jeg har generelt sett få fordommer, selv om jeg ofte liker å spøke med fordommer. Alt fra rasefordommer til sosiale fordommer. Folk har så mange slike fordommer at jeg liker å leke litt med dem. Kanskje en uvane, men aldri vondt ment. :)

 

Mitt inntrykk av folk kommer av oppførselen. Kan se utrolig negativt på en 25-åring som oppfører seg umodent og generelt sett er en idiot, en 15-åring med god oppførsel, gode holdninger o.l. ser jeg derimot veldig positivt på.

 

/OT

 

Edit: Høyst klar over det. Men det virker som enkelte forsto spøken likevel?

 

Anyway, har ikke noe i mot folk i hettegensere o.l., bruker det selv.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ungdom nå til dags, men jeg gjør ikke slikt, jeg har respekt for andres ting. Finner jeg noe jeg er misunnelig på, velger jeg heller og gå den lange, men ærefulle, veien ved og lage noe lignende jeg er fornøyd med selv; ikke 1) stjele den eller 2) ødelegge den. Det er så UFATTELIG provoserende at enkelte amøbiske individer ikke klarer og la andres ting være i fred!!

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg hadde gjort bilen om til min permanente hybel og balltreet limt fast i hånden med en så fin bil :rolleyes: off, så synd!

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår