Trond D Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 orginalt med m90 på din ja, og da er det ikke vaier.. næææi ike pys ut nå, kjp sinter heller! vil se åssen det er;) hehe jeg gav 1500,- for jobben, og ca en lapp i film.. Men hvilken størrelser er det jeg skal ha på de forskjellige delen? snakka med pedersens og der sko de ha 3600 for sachs sport uten utløserlager. Venter på pris fra en kjennig på snap drive. Soting: Det e den samme prisen så eg har fått då, men kor lange tid tar han? han eg har snakka med vil ha bilen ei helg bare for å hver sikker på at det holde. Kjøpe film fra bilxtra. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvordan er det egentlig mann får ut veivhuset? tenkte å rengjøre det, er nok rimelig tett med tanke på hvor mye min svetter. Så litt på det istad, men for meg så det ut som mann må demontere litt for å komme til, stemmer det? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 for å komme til veivhuset må du demontere litt ja..ut med motor, snu den og av med bunnpanna, da ser du veiven, og kan vaske og puse veivhuset! hehe men du tenker på veivhuventilasjonen.. du kan ta av den slangen som fra innsugsslangen ved filteret over toppen og ned mellom innsuget og blokka, der kan det tatte seg til med oljerester å guffe, åssen du får opp/ut selve åndingsboksen vet jeg ikke..har lust å ta min og en dag tenker jeg, men er nok best å ta av innsuget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 for å komme til veivhuset må du demontere litt ja..ut med motor, snu den og av med bunnpanna, da ser du veiven, og kan vaske og puse veivhuset! hehe men du tenker på veivhuventilasjonen.. du kan ta av den slangen som fra innsugsslangen ved filteret over toppen og ned mellom innsuget og blokka, der kan det tatte seg til med oljerester å guffe, åssen du får opp/ut selve åndingsboksen vet jeg ikke..har lust å ta min og en dag tenker jeg, men er nok best å ta av innsuget Det e godt du forsår meg :D Ska ud å prøva nå, fekk bare tid te å ta slangen før eg gjekk på jobb i går, og den satt godt den! Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 I går skrudde jeg av veivhusventilasjons boksen. For å komme til den lettere så skrudde jeg av det der resirkulerings greiene til eksos. Så tok jeg diverse deler med på jobb å gikk løs med jotun tynner 10, en av det svakere tynnerne. Fikk også en sveiser til å smelte litt på de eksos grieiene slik at dem nå blir blendet. Nye deler: bærekuler, krane til varmeapparat, girkasse feste...... Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ang. sotinga, sjekk i tråden min å på bildene, jeg har den lyseste fra bilextra, 43% er det! er nokså greit! MvH Petter`n! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ang. sotinga, sjekk i tråden min å på bildene, jeg har den lyseste fra bilextra, 43% er det! er nokså greit! MvH Petter`n! Det så slettes ikke gale ut. Blir den på de fremme og hakket mørkere bak tror jeg. Takk for tipset :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Å skru på kranen i varmeapparatet er noe drit. Får ikke på den ramma rundt, og den ene slangen sitter bom fast. Noen som har et tips om hvordan jeg kan få av en slange som sitter bom fast? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 ang solfilm Trond, gå for 35% rundt hele, og heller litt mørkere bakrute...! Det kler vogna godt! Skal selv tone rutene med sunguard solfilm, 35% styrke, samt at bakruta blir sota i noe rundt 15-20%... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 ang solfilm Trond, gå for 35% rundt hele, og heller litt mørkere bakrute...! Det kler vogna godt! Skal selv tone rutene med sunguard solfilm, 35% styrke, samt at bakruta blir sota i noe rundt 15-20%... Kunne ikke vært mer enig, skal en begynne å kombinere ulik styrke på sideruter foran og bak kan en likegodt droppe hele solfilmen. Lys film rund baut evt med mørkere i bakruta, og hvis det skal være skikkelig bøst, lys film i frontruta:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 fikk du til kranen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ja nå er kranen i, etter et reint helvette! Det der skal jeg aldri gjøre igjen. Takk for hjelpa Ronny :) Etter en 15 minutters kjøre tur ser det ut som vannet holder seg slik det skal og det har enda ikke svettet ut olje av påfyllings lokket. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ALT er lagt på is. Trenger penger til oppretting, nye deler og lakk. Bilder kommer i morgen. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Har du kræsja i kveld???? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Vannplaning, fekk et tre trykt inn i pasasjer dørå. Masse å retta opp her, kommer te å koste mer enn eg har. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.