Gå til innhold

automatkasse

Ranger emnet


2r-e-rik

Anbefalte innlegg

Oljestyrt kase i 940. Bare å bytte til manuell. Brukte jo å være M90 i disse orginalt. Men mange setter på getrag 265 istedet, da den tåler litt juling.

 

OT:Automatkassa tåler en god del med ekstra oljekjøler, og relativt fersk olje i kassa. Bytter olje i kasse hver 1500km jeg da.

www.turbo.as

 

Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00.

 

HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljestyrt kase i 940. Bare å bytte til manuell. Brukte jo å være M90 i disse orginalt. Men mange setter på getrag 265 istedet, da den tåler litt juling.

 

OT:Automatkassa tåler en god del med ekstra oljekjøler, og relativt fersk olje i kassa. Bytter olje i kasse hver 1500km jeg da.

 

hvordan er passformen på getrag'en da? tenker da på spakstellet... og mellom aksel..

 

noen som har 262 cr kasse i 940?

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør den sikkert, men jeg er ikke hendikeppa... så jeg greier å gire skjøl...

Spørs hva du skal bruke bilen te d da men..

Automat er deilig å kjøre med når du skal kjøre langt og manuell er greit når du skal leike..

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du skal bruke bilen te d da men..

Automat er deilig å kjøre med når du skal kjøre langt og manuell er greit når du skal leike..

 

bare skal ha manuell i bilen jeg... så enkelt er det...

det går vell mer på smak og behag.

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår