Gå til innhold

Min E30 Type R(osa)

Ranger emnet


708 Racing

Anbefalte innlegg

Felgene som bilen er valset etter er 8,5" forran og 10" bak. Har dog ikke kjøpt dem enda, men regner med jeg har maken i huset snart. For å få plass til dette må det valses en del ja. På bildet er det kappa fjærer, men er på utkikk etter et justerbart sett, som kan justeres både fram og bak... Noen som vil selge meg det eller? ;)

Syntes det så meget bra ut :) innpress er det på felgene? ja du bør så absolutt få deg et justerbart senkesett, koed har noen coilovers til en grei penge

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes det så meget bra ut :) innpress er det på felgene? ja du bør så absolutt få deg et justerbart senkesett, koed har noen coilovers til en grei penge

 

Takk takk! Er ikke sikker på hva slags innpress det er på de felgene. Skal finne det ut i morgen. Får vel ringe Koed i morgen å høre med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kom over noen veldig billige stoler på nettet, så disse er anskaffet, og skal inn sammen med rattet.

 

Stolerogratt.jpg

 

Stol.jpg

 

Ratt.jpg

 

45011.JPG

 

Denne girkula er også montert, men må vel skaffe shortshift etter hvert. Noen som har noe å anbefale?

 

Nå når jeg er lærling, må jeg velge mellom å bruke penger, eller å tjene penger, så jeg velger å tjene penger. Følgene av det blir lite fritid og sein framgang i "prosjektet", om jeg kan kalle det et prosjekt da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flip: Takk skal du ha. Går bare å gleder meg til sommeren når leppene skal på gromhjul skal monteres!

 

Tomasso: Ja, kjentes ikke så værst ut. Brukte du de festene som var med, eller tok du en gjennvinning av de gamle orginale skinnene? Og hvordan festet du selene?

 

Soberg: Har ikke tatt bilder av bilen etter den dagen det første bilde jeg la ut var fra. Men her får dere se fra andre vinkler.

 

21686.jpg?10-10-2006%2013:58:18

 

21687.jpg?10-10-2006%2013:58:18

 

21688.jpg?10-10-2006%2013:58:18

 

Til de som lurer, så er ikke tapen der for å få et kulere utseende, eller for å holde bilen sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår