Skillz2k Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 ting går sakte, men mangler bare en 180 bend så er trykkrørene på plass, Vannsystemet er også ferdig bare ikke Bjørn-tore stikker av med radiatoren sin igjen. Syntest nesten bilen er finest orginal innvendig, så vet ikke hvor jeg skal gjemme mine 3 målere. et kombi gauge hadde heller vært tingen.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 går sakte å sikert hos meg også da =) skyldes 2 ting,,, moneh og tid men ferdig blir det samme håper jeg med deg lykke til , så langt så bra og du har solgt det skinn interriøret ? svarte på salgstråden din men no answer Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 går sakte å sikert hos meg også da =) skyldes 2 ting,,, moneh og tid men ferdig blir det samme håper jeg med deg lykke til , så langt så bra og du har solgt det skinn interriøret ? svarte på salgstråden din men no answer det er solgt for lenge siden ja, Får desverre ikke noe melding om at noen svarer på salgstrådene.. Money og tid som er problemet.. er jeg heldig så får jeg kanskje kjørt litt i år, men da er jo bilen klar til alle treff til neste år Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 word! samme her =) håper kanskje på å se deg til vårtreffet til next year ;) kanskje vi får parke ved siden av hverandre =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 felger, interiør og motor er til salgs om noen er interresert Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 vil se interr u got PM Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Tøff Bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg