cokeloop Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 nice!:) er meget interessert! har du bilde med grillista på? det er vanlig grillist, og ikke badlook ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 helt vanlig grillist. har ikke bilde av den montert Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 har du bilde med grillista på? Folk flest vet vel hvordan grillista på Golf 2 ser ut:) Blitt bra den bilen din, Skillz2k:thumb Pene og riktige felger har du også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 sant det massern.. :) kjøper av deg grill+grillist og lykter, får lønning torsdag som kommer, frem til da må jeg være litt sparsom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Folk flest vet vel hvordan grillista på Golf 2 ser ut:) Blitt bra den bilen din, Skillz2k:thumb Pene og riktige felger har du også. Th line er aldri feil. :D vi får stille ved siden av hverandre på hovedtreffet :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Det er en fin plan:D Må samle de med de grommeste felgene ved siden av hverandre:thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 DA var gul rallye front handlet..håper den kommer helskinnet frem til garasjen min :D Ellers er det eneste som er blitt gjrot denne helgen er å montere inn elektrisk vindusheis på førersiden igjen og funnet en bensinlekasje. Ellers har vi bare kjørt motoren varm og måtte forklare gutten som solgte søndagsaviser hvorfor motoren lagde sånn "lyd" hver gang jeg slapp gassen! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Ser ut til at tyskeren min stakk pengene i egen lomme og ingen rallyefront på meg.. alltid moro.. Dagens moro er at vi har fått på plass supersprint anlegget mitt..Ble bedre syntest jeg..Påske er moro Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Ser veldig bra ut, men det store spørsmålet; hvordan ble lyden? :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 deilig men høy :D er rake rør med bare slutt potte :D heldigvis har jeg en løsning på det. har heve inn sub, forsterker, 7x10 , de overdøver motoren hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hehe.. motorlyden er musikk nok i mine ører. Men selvfølgelig, litt anlegg må man jo ha :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 har litt problemer med noen sirener også,, like greit å overdøve de også.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Er det noen interresse for å kjøpe mitt svært lite brukte FK silverline sett? alle gjengene går fint opp og ned, dette er rustfritt i tillegg, Ikke billig supersport greier. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 idag fikk jeg tilbake speedometeret mitt fra lodding, og faktisk så virket det akkurat som det skulle, kjente jeg ble glad når jeg såg at bensinmåleren beveget på seg, og etter litt tomgangskjøring begynte vanntemp også, glemte å se etter om jeg fikk oljevarme i kjørecomputeren, men den viser vel ingenting før 60 grader.. så da kom endelig dashen sammen igjen og jeg satt å rånte i garasjen til klokken 12 om kvelden. tror ikke jeg kan forvente julekort av naboene i år Tilbake til motor. Etter å ha hatt prøve skilter i påsken og opplevde så sinnsyke tenningsproblemer da at det ikke gikk på frem i det hele tatt må jeg finne ut hvor det gjør seg, virker nesten som om det ble værre når jeg brukte en liten formue på magnacore kabler, skal hive på de orginale igjen og se hva som skjer, Rallyefronten jeg handlet fra tyskland er knust i følge selger som ikke har internet fordi damen har gått fra ham, skulle få tilbake penger når han hadde anledning, har ikke sett pengene eller hørt noe mere fra ham, passer jo bra at jeg allerede har solgt det gamle da :D Siste jeg har lyst til å gjøre med bilen er å handle inn høyde og hardhetsjusterbart senkesett, Har Fk silverline nå, men syntest dette ble for behagelig, vil gjerne ha det stivere, så da lurer jeg på om jeg skal glimte til med nytt..Valgene står mellom: Fk silverline X Kw v2 eller v3 Koni coilovers. bilstein sitt fss 9 utgår da det ikke blir levert med tuv til g60 Er det andre merke også? hva med H&r? det kan en vel ikke stille hardhet på men det skal vel være gode greier? ikke rustfritt heller sant? Ryddet litt i motorrommet. fremdeles endel som skal ryddes vekk men det får vente til motorproblemene er vekke Vet ikke om jeg skal beholde dette eller sette inn orginal konsoll og flytte litt på instrumentene.. får tenke litt Endelig skaffet et hanskerom, så haltechen blir borte vekk.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 glemte å se etter om jeg fikk oljevarme i kjørecomputeren, men den viser vel ingenting før 60 grader.. 50 grader. Ihvertfall så er det det på GTi 8v og 16v. Er det andre merke også? hva med H&r? det kan en vel ikke stille hardhet på men det skal vel være gode greier? ikke rustfritt heller sant? H&R fungerer knall det:) Har H&R gewinde selv, og er meget fornøyd med kombinasjonen av stivhet og kjørekomfort. Henger på som en klegg, samt at det ikke er ubehagelig stivt. Får vel også hardhetsjusterbare fra H&R, vil jeg tro, og det samme med rustfritt. Men nyprisen for det jeg har er/var 12k, så kan nok hende du må belage deg på mange penger om du skal ha rustfritt og hardhetsjusterbart. Men poenget var, H&R kan absolutt anbefales. Ihvertfall det beste jeg har kjørt med på alle mulige slags biler og understell. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg