Skillz2k Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Noen som vet hvor en kan få tak i Vw Motorsport merke.. til å ha i grillen?? kunne tenkt meg et slikt.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 da har jeg endelig funnet noe jeg er på jakt etter lenge.. Når jeg ikke har råd til Merce så er dette en god løsning.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Dette var vel en spøk?? ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Begynner å bli Ferdig innvendig.. Om bare Autospar kunne få fingen ut og sende meg vindus heisen min så kunne jeg blitt ferdig og fått bilen av gårde Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fett bil;) OT: Er det vanskelig å montere det håndbrekket? Hvordan bil stammer det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fett bil;) OT: Er det vanskelig å montere det håndbrekket? Hvordan bil stammer det fra? Stammer vel fra en polo CC som resten av interiøret.. Skrus på plass akkurat som den vanlig golf tingen. eneste som er at det ikke er et skrue feste til å feste plasten fast, men den står greit fordi om.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 da har jeg endelig funnet noe jeg er på jakt etter lenge.. Når jeg ikke har råd til Merce så er dette en god løsning.. hehe. denna var råå:). mye bedre en merce å. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Tøff denne golfen her ;) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 kossn front lykter er det du har, di var fete:P Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 noe sota krystal med kryss i.. fant det på ebay... mulig dette kommer for salg da jeg har en rallyefront på lur Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 dette blir konge bra. håper jeg ser bilen i oslo en gang:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Bilen kommer til Ås om ikke så lenge.. går på skole her nede :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da kan du si fra så er muligheten der for at jeg kjøper:P Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 selger grill, grilllist og lykter samlet da.. i såfall.. men det vet vi om 1 uke :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 okei:D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg