Duett Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 på takluka på min 740 vises den "pakningen" som er rundt takluka veldig godt, skal det være sånn eller? veldig stygt værtfall. har ikke sett andre 740 der pakningen vises så godt. den ligger heller ikke kant i kant med resten av take, den heller mer ned i forr kant. har den gått av skinnene eller kan jeg justere den? isåfall, hvordan? kan fikse bilde av hvordan takluka er og hvordan den pakningen vises i morgen. håper noen gidder å svare:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Her er det nok en justering som må til. Det innvendige trekket på luka må løsnes og skyves bakover, da kommer du til skruene som man justerer luka med. Det er 2-skruer på hver side og 4-skruer i framkant. Håper dette kan hjelpe deg litt på vei! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hei, takk for svar, skal nok klare å justere takluka etter hvert men takluka skal ikke være på 740n lengre da:tannløs: :yodude: men største "probleme" er egentli den stygge pakningen rundt, vill ikke ha den sånn. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jeg har samme problem med luka mi, den ligger alt for laft i frem kant.. Har prøvd å justere, men til ingen nytte, volvo mente kansje det var noen støpe gjern styr i mekanisma som hadde knåkke inni eller noe.. for den skulle kunne justeres på skruene.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 har ett ræva bilde av takluka som den er nå å den "pakningen" jeg bli grønn over.. skal den pakningen være sånn eller? er deres sånn? hehe.. ett spørsmål til, hvordan får man av trekket på selve luka :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ok først tilter du luka oppover bake, så presser du ned den plata trekket sitter på. da kommer det frem no svarte fester som er av ståltråd som du bare drar bakover mot deg/ motbakparten av bilen på begge sider. når du har gjort det skal du kunne sette deg i bilen og dra trekket på insiden bakover. har akkurat stilt in luka mi og lagt trekket på igjen siden det hang og slang Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg