Finepix Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Helt enig med Mondeo her. Man kommer ingen vei med heving av kjøp etter flere ukers bruk. Bilen må kontrolleres FØR handel, slik at man vet hva man kjøper! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 ? til og med DU hadde fått problem der. Til og med DU? Er ikke noe bedre enn andre jeg, var bare noen gode råd, oppfattet du det som skryt så må jeg bare beklage Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvis bilen i dag er reparert og i OK stand, så er det ingen grunn til at selger skal opplyse at bilen har vært kollisjonsskadet. Det er like interessant som at høyre bakhjul punkterte i 2001 og at forrige eier kjørte bensintomt to ganger i 2003. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvis bilen i dag er reparert og i OK stand, så er det ingen grunn til at selger skal opplyse at bilen har vært kollisjonsskadet. Det er like interessant som at høyre bakhjul punkterte i 2001 og at forrige eier kjørte bensintomt to ganger i 2003. Ikke helt enig. Hva om du kjøper den gamle MB'en min. Og så finner du ut av kollisjonen jeg hadde, hvor da fronten og taket ble bytta, og bakskjermer og bagasjelokk blei retta. Alt ok, men uansett så er det opplysninger du har rett til å vite. Selv om bilen er retta hos mb godkjent verksted og det er kun brukt orginale deler. Blir som om jeg har bytta speedometer, men siden alt er ok, så behøver jeg ikke å nevne det til deg som kjøper bilen. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hvis en bil er tdligere kollisjonsskadet og det ikke nevnes er det et helt klart juridiskt det samme som og holde tilbake viktig info.. forøvrigt så krever jeg alltid at det føres på kjøpskontrakten at det garanteres at bilen ikke er tidligere kolisjonsskadet, men det hjelper jo desverre ikke deg nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Helt enig med Mondeo her. Man kommer ingen vei med heving av kjøp etter flere ukers bruk. Bilen må kontrolleres FØR handel, slik at man vet hva man kjøper! Du kjenner kanskje ingen, men jeg kjenner en, og da er det mange andre også. Meld dere inn i NAF før dere kjøper bil. NAF test bilen, og sett en advokat på saken (det får dere gratis i naf) når sånt skjer. Det gjorde en kammerat av meg, og han fikk pengene tilbake fra privatbilkjøpet. Selger får en ann ordlyd når han blir kontaktet av en advokat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg