dinge Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 har et interiør jeg ikke får brukt selv lenger,så prøver å selge det Har vært litt uheldig å fått to rift på siden på førersetet(se bilde) og mangler deksel rundt den vippespaken til rygg. Pris aner jeg ikke,så kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hvor holder du til? 1000,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hvor holder du til? 1000,-? gjøvik:) bud er notert,om intressen er der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jovisst, men blir litt problem med frakt isåfall? Troms her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 vet ikke om jeg gidder ta meg bryet i å sende. har nok å gjøre om dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 passer dem i polo 2? :| Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 passer dem i polo 2? :| tror kanskje det skal gå:) men usikker på om det må moddes noe eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 nei, er litt mye ork.. men er interessert så du vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 prøver å bumpe denne igjen:) noen som har lyst på et fint interiør i 1'er/2'ern sin?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 nei men i treeren så.. :D noen anelse om forsetene passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen aning om passform til cab? Tenker da på rygg baksete. Hva er dette ? Skai PVC eller skinn? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 nei men i treeren så.. :D noen anelse om forsetene passer? skulle tro det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen aning om passform til cab? Tenker da på rygg baksete. Hva er dette ? Skai PVC eller skinn? hmm,de passer vel,men husker ikke helt hvordan det var med baksetene igjen. er ikke sikker på hva slags stoff det eksakt er,eneste jeg kan si er at det er skinnaktig.. er ikkeno spesiallist på stoff akkurat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg