Golfy Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Ja gjør det.Det var ganske pent!Men du må sveise igjen bakluka da... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Er jo med noe greier som skal fylle skilt hullet... Noen som veit hva det vil koste å lakke noe sånt? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Hvorfor ikke bare kjøpe en golf 4? syns ikke X-WIDE var noe pen jeg... smak og behag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 her har du ett wide sett.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by sheriff her har du ett wide sett.. ... Min mening er: Dette ser helt jævlig ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Hadde jo vært litt rått å ha det wide settet på bilen... Hadde fått en og annen til å snu seg etter bilen... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by swidish vr6 Hadde jo vært litt rått å ha det wide settet på bilen... Hadde fått en og annen til å snu seg etter bilen... og sett dumt og ledd....sorry at jeg sier det, men det ser jo bare dumt ut...hehe :) men liker du det så kjør på! blir du fornøyd er det jo det som teller... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 enig med vwgolf2 og noen andre her. for mye .. .. for meg Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 er jo greit å lage bilen din litt spesiell da. med en "liten vinge" ;) Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 haaaaaaaahaha.. jah. gjør det du. kjøp en sliken så kan du VIRKELIG gjøre golf til lættis...... det lille potensiale bilen har fra før av er det ikke så mye av igjen. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 wide kit til golf er fysj.. styggeste som er til golf... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Skal du absolutt kjøpe det, så kjøp det av Dietrich. R&A kan være litt så som så........... Königseder lager vel også slike kit til Golf III Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Har funnet meg noe annet som jeg er interesert i...: Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 hmmm jeg driver ikke med golf 3 egentlig, men utrolig at ingen har slengt ut bilde av vw sin prototype golf 3 rallykjerre? Ser ganske barsk ut egentlig, legg merke til bredden :) Technische Daten: Vierzylinder-Reihenmotor mit zwei obenliegenden Nockenwellen, fünffach gelagerter Kurbelwelle, elektronischer Einspritzanlage und Abgas-Turbolader 1.999 cm³ (Bohrung x Hub 86,0 x 86,0 mm) max. Leistung: 202 kW/275 PS bei 6.000/min max. Drehmoment: 367 Nm bei 3.500/min Sechsganggetriebe + Allradantrieb vorn Einzelradaufhängung an Querlenkern und Federbeinen, hinten an Querlenkern innenbelüftete Scheibenbremsen vorn und hinten; Reifen225/50 ZR 16, Felgen 8 x 16 Zoll Radstand 2.475 mm, Länge 4.020 mm, Breite 1.770 mm, Höhe 1.400 mm, Leergewicht 1.373 kg Golf 3 A 59 - Die Top Variante. Ausgestattet mit einem 2l 16 V Turbomotor leistet dieser Golf 270 PS. Die Motorhaube mußte einige Änderungen über sich ergehen lassen, damit die Luftzufuhr zum Motor und den Öl-, Wasser- und Ladeluftkühlern sichergestellt ist. Die Innenausstattung entspricht dem äußeren Erscheinungsbild des Golf. 7.5" x 16 " mit 225/50 ZR 16 Reifen und großdimensionierte Bremsen, um die 270 Pferde im Zaum zu halten. edit, fant fler bilder en zip fil med bilder fra auto motor und sport http://www.doppel-wobber.de/dloads/dlass.php?action=dload&id=10 Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Less is more....... :rolleyes: Min mening. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg