stenny Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hei... æ lurte på om d e nån som veit kor man kan få tak i sånne fælga som på bilde unner? og kanskje ka de ligg på i pris? http://s112.photobucket.com/albums/n187/stenym/?action=view¤t=1252207-bilde1-ford5.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm tar jeg feil om jeg sier det er mondeo felger ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenny Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm tar jeg feil om jeg sier det er mondeo felger ? mondeo fælga??? hmmm....:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Etter det jeg har forstått heter disse Diamont Cut. Det er originale RS/Ford-felger og mest sannsynlig ute av markedet nå, uten at jeg egentlig vet noe mer enn at de kom på midten av nittitallet i RS-utvalget i alle fall. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hør hos Ford, er orginale diamond cut rs felger ja... mulig det finnes flere hos en eller annen forhandler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 er svin dyrt da...:( Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Mener å huske at det ennå går å få tak i nye, men det er svindyrt ! sjekk på http://www.fastford.no om det kanskje er noen brukte til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 De er i produksjon ennda å er å få kjøpt nye ennda. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg