henrix Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hallo! slenger ut et spm. jeg:) hvordan motor er vanlig i 740 GL 1987 mod? er det B23F?:) Hilsen Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 B230A eller innsprøytning vel.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 er den motoren bra eller burde den byttes hvis jeg skal ha turbo på den?:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Er vel b230k som sitter i 87 modellen. Enkel forgasser med automatisk choke, med mindre din da er blitt bygget om. Ikke noen lur motor å montere turbo på grunnet høy kompresjon. Forbrenningskamrene sitter i stemplene på denne motoren, så det er mulig du kan senke kompresjonen drastisk ved å montere topp fra "vanlig" motor på denne. Om dette fungerer i praksis vet jeg ikke. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 okey skjønner:) kanskje like greit å kjøpe turbo motor da når jeg først skal ha?:) (det blir et langsiktig prosjekt da men) detta står vel noen steder på bilen?:watchout men to kjappe spm. til:) har noen erfaring med lyden i Simons systemet de selger?:) og hvor får man tak i sånnt filter som "B230ft" har?:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ingen legger merke til de spørsmåla nei:P så da sier jeg bare opp:P EA hjelp meg a:P hehe Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Alle annbefaler jt eksos, bedre kvalitet og lyd. Kn filter er det vell bare til å søke på google etter. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 har noen erfaring med lyden i Simons systemet de selger?:) og hvor får man tak i sånnt filter som "B230ft" har?:) hvorfor ikke bare spørre meg direkte?;) heh jeg kjøpte det på lysaker, det er stooort, K&N, men alikevel billig.. simons er vle egentlig kjent for rævva lyd. like greit å kjøpe JT for det e rikke noe dyrt uansett.. men om det er til du evt skal ha turbo motor, så kjøp med to dempere! høres ut som en blandig mellom traktor og båt med bare en demper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hvorfor ikke bare spørre meg direkte?;) heh jeg kjøpte det på lysaker, det er stooort, K&N, men alikevel billig.. simons er vle egentlig kjent for rævva lyd. like greit å kjøpe JT for det e rikke noe dyrt uansett.. men om det er til du evt skal ha turbo motor, så kjøp med to dempere! høres ut som en blandig mellom traktor og båt med bare en demper! du har vel ikke tilfeldigvis en liten film a av eksosen din a?:) er det JT du har? jeg finner ikke nettbutikk som selger JT jeg?:( Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 http://www.pedersens-racing.no Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 takk skal du ha!:):win Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hei håper det er grei jeg låner tråden din litt ;) skal bytte fra 230 a(85mod) til 230f(88mod) i min 740. trenger jeg bytte allt av ledning, tenker da på sikringsboks å alle ledninger inni bilen eller holder det å bytte ledningsnette ute? Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Henrix, kan ta meg en tur i oktober jeg ;) se på bilen din ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 BCB.no forhandler også JT. Angrer på at jeg kjøpte Simons :P Synes ikke det var noe særlig, dårlig lyd og tilpassing etter min mening. Er nok en 230K motor du har ja. Siter 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 du kan kjøpe FS motoren min kristian, 1500 kr Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg