Boosti Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Girkassa på bmw`n er gåen, og jeg har desverre ikke passende verktøy eller noen plass og stå. Har heller ikke råd til og betale et godkjennt verksted for jobben. Derfor skulle jeg ha hatt noen på østlandet til og hulpet meg med og bytte den. Betale så klart for jobben...betaler etter erfarig..... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Girkassa på bmw`n er gåen, og jeg har desverre ikke passende verktøy eller noen plass og stå. Har heller ikke råd til og betale et godkjennt verksted for jobben. Derfor skulle jeg ha hatt noen på østlandet til og hulpet meg med og bytte den. Betale så klart for jobben...betaler etter erfarig..... Så en som gjør det på en time får bedre betalt en en stakkar som bruker hele dagen men med samme resultat?;) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehe...neida...det er resultatet som teller....det er det samma for meg hvor lang tid det tar, bare arbeidet blir utført orntelig. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det lokale verkstedet var vist ikke så dyrt som jeg først trodde....1700kr for bytte av kassa var ikke dyrt. Da trenger jeg bare ei ny kasse da...noen som har ei 5 trinns 320i kasse.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 optill 3 stykk liggende i garasjen :D kan altids sende opp ei på en palle Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Akuratt det jeg tenger....har skaffa meg en redor-felgen look a like....men mangler kasse for og få satt karen i arbeid....Åssen standen og km anntall på de? Og pris.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 veit ikke hva psis jeg kan ta, kom med forslag?, begge kassene er greie uten noe form for deffekter.. har vel gått ca 180k begge to, men de funker greit jeg har kjørt bilen de har stått i! Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Bytt clutch og hardyskive i samme slengen. Mye ekstra knot spart. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Bytt clutch og hardyskive i samme slengen. Mye ekstra knot spart. Clutchen er vist ikke så gammel, og veldig bra....men handyskiva skal byttes.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Fikk taki en grei kasse hos heggem bmw opphuggeri....2500kr....kasse fra tyskland... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg