rennfahrer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 blir vel feil å kalle den for grp.a egentlig. fant jo ikke noe som helst indikasjoner på at den har blitt brukt offisielt i løp. blir jo som å kalle bilen sin for ekte grp.a kun fordi du har tenkt å kjøre løp med den... hva med disse 500 eksemplarene som måtte lages for å få den homologenisert så den kan brukes i feks etcc,btcc, stcc, osv? tror rett navn er Volvo 740 touring car. no offens men dette er er et diskusjons forum og da kan man diskutere litt:heyyou: Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 blir vel feil å kalle den for grp.a egentlig. fant jo ikke noe som helst indikasjoner på at den har blitt brukt offisielt i løp. blir jo som å kalle bilen sin for ekte grp.a kun fordi du har tenkt å kjøre løp med den... hva med disse 500 eksemplarene som måtte lages for å få den homologenisert så den kan brukes i feks etcc,btcc, stcc, osv? tror rett navn er Volvo 740 touring car. no offens men dette er er et diskusjons forum og da kan man diskutere litt:heyyou: er enig der ja...men fin er den Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 er enig der ja...men fin er den ja den er stilig den altså, men ei noen grp. a bil. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 ja, du sier noe magnus, men det var volvos eneste forsøk på gruppe a med 740n, men 240n er bedre vekt og aerodynamisk. men jeg skal bygge en god kopi :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8384052&sid=11ahHx7f6c801327&pos=1&tot=4 NAIS!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ealoken: synes ideen din om å bygge en kopi er tøff! hadde vært dritrått å se du fullføre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 et bilde til: tøft med eksosen ut på siden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 eksosen skal nok ut forran høyre bakdekk ja. takk takk DFR, har virkelig lyst til å lage en kopi. så gleder meg til å bli ferdig i forcen, så jeg får startet å legge av penger ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hva gjør du med frontleppa? den som sitter på den bilen er vel laget kun den ene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 vel, jeg skal jo en tur på museet, så skal ta alt jeg kan av bilder, mål osv. så skal jeg se hva jeg klarer å få til. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Sorry å måtte si det.... Men eg var på volvo museet i august i år... Og hadde gledet meg som en unge for å se 740 gr a... vel den var gonne.... Ble det laget 500 turing 740.... eller... haddee de og den intigrerte vingen...? Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 vel, skal kontakte volvo museet jeg, spørre de litt ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 vel, skal kontakte volvo museet jeg, spørre de litt ;) Det må du... Be de ta ned God bilen fra loftet og Stille den ut igjen. Også kan de heller bytten plass med den proto type 740 som står der. For den e jo en skam. den kan heller stå på loftet. Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ;) skal gjøre det:) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ser du har planene iorden ;) hehe.. men hvis du skal bygge ordentlig grom 740 må du bruke 960 bakstilling da :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg