ealoken Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hei, jeg trenger info om denne bilen, har seriøse planer om å lage samme stuk som denne kom med. Ja vet det står kun en på volvo museet i gøteborg. Om noen har personlige bilder etc, legg ut! Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 har svært lite info om den, spør du meg virker den egenlti nokså trist, iforrhold til 242'n! lei farge, felga er igrunnen litt leie til den bilen, ikke noe værsting greier noe sted, men må si jeg har sansen for den "integrerte" takvingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Se der ja:) tusen takk :) har funnet noen andre felger jeg har sinnsykt lyst på. men ryker på 9000 kr på bare felger..... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hvad tycker du? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hmm..ikke helt min smak for å være ærlig..storlek? tenkte faktiskt på golf og gamle passat med engang jeg så de! men jeg veit ike.. få noen til å photoshoppe, lettere å se de an på bil compo å speedline er jo sikker seier da, kansje litt oppbrukt, men de trenger jo ikke være hvite fordeom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ER 8X18", Tror de blir fete på bilen, blir nok lakka svart ;) er litt lei speedline og compo. men finner vel ut av ting. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 De felgene var jo kjemperå! pris? Og hvor selges de? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 9000 kr for 8x18" gummihuset Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Grp. A 740en er stilig syns jeg, felga har jeg ikke tenkt over, men digger den takvingen og faktisk den andre vingen og.. Stilig omdu hadde fått til noe som ligna ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Grp. A 740en er stilig syns jeg, felga har jeg ikke tenkt over, men digger den takvingen og faktisk den andre vingen og.. Stilig omdu hadde fått til noe som ligna ;) Helt enig. Prøv å få den mest mulig lik, mørk(svart?) farge og gullfelger med 5 eiker. Vingen er veldig fin den! Myyye finere enn original turbo-vinge iallefall! Jeg synes det er helt genialt at du prøver å lage den som Gr.A bilen. STÅ PÅ! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 takk takk :) Skal prøve og få fatt på en slik vinge, jeg tror det egentlig er en hevet orginalvinge. ang felger så er jeg usikker... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jeg fant en gang noe som jeg desverre ikke husker hvor var.. Det var ALU felger med spacers. Det spesielle, var at spaceren skrudde man til navet og felgen skrudde man til spaceren, via sentrummutter. felgene lignet på de som er brukt på 740'en ovenfor (speedline)... Det beste av alt, var at prisen var ikke så ille... Men, ja.. som sagt, husker jeg ikke hvor jeg fant de, men mener det var et svensk firma. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jeg fant en gang noe som jeg desverre ikke husker hvor var..Det var ALU felger med spacers. Det spesielle, var at spaceren skrudde man til navet og felgen skrudde man til spaceren, via sentrummutter. felgene lignet på de som er brukt på 740'en ovenfor (speedline)... Det beste av alt, var at prisen var ikke så ille... Men, ja.. som sagt, husker jeg ikke hvor jeg fant de, men mener det var et svensk firma. Begynn å grav ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 prøv og finn mer info DaButcher. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 husker også de senterskrudde felgene!! svenskt firma ja, men husker ike litt engang hva de het! lagra det som favoritt husker jeg, men nye pc siden det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg