Gjest 426hemi Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 husk at så mange timer nedetid kan være traumatisk for avhengige :D Søkte sikker 5 ganger før jeg godtok det.... Begynte å lure på om jeg tastet feil adresse og greier :shake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nå har siden vært nede en hel dag nesten, klokka viser stadig feil, og hver gang noen klager på at forumet er nede hver natt blir tråden stengt. Nå som forumet er blitt så stort føler jeg det er på tide å få en litt mer stabil side kanskje? du har vel kansje forstått at administrator og en del moderatorer er litt smånazi og tåler ikke kritikk! sånn er det bare! men siden forumet begynner å bli så stort, så er jeg veldig enig med sharp her! .. klokka burde gå riktig, og burde ikke være nede mer en for daglig backup! Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jeg og Dusy har ikke kommet inn før rundt kl 3 i dag. Noen fler som har hatt problemer? Enig med Sharp - få en mer stabil side! Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Samme problem som DevilsTower Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Ser ut som siden har vært død i dag også... Syns i det minste Webmaster kunne lagt ut en forklaring på problemene... 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Har hatt problemer her selv i dag... 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 problemer atter en dag ja .. - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 men ingen som veit noe da? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har hatt problemer i hele kveld... Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei, og tror ikke jeg er den eneste? Hvis dere ikke får en mer stabil server snart, tror jeg kanskje dere vil miste noen brukere... Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har hatt problemer i hele kveld... Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei, og tror ikke jeg er den eneste? Hvis dere ikke får en mer stabil server snart, tror jeg kanskje dere vil miste noen brukere... Hva bruker folk av lesere her? Opera surrer litt, men det er relativt stabilt. Har falt ut et par ganger i kveld. Helt enig det du sier. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er ufattelig ustabilt om dagen. Noen ganger vil bf, andre ganger ikke. slik som i kveld har det vært et helvete å komme inn. Kan ikke noen mods her svare på hva som skjer? 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Bruker Mozilla Firefox. Virka om hele servern ble borte gitt. '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Bruker forresten firefox jeg og 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 men siden forumet begynner å bli så stort, så er jeg veldig enig med sharp her! .. klokka burde gå riktig, og burde ikke være nede mer en for daglig backup! *kremt* Dette var da fremdeles et gratis forum for oss brukere sist jeg sjekket? Dem som annonserer på siden har vel en grunn til å klage, dere andre får heller holde kjeft og vente til problemet er fikset. Kan da ikke vente gull å grønne skoger hele tiden. Håper ikke livene deres er bygd opp rundt dette forumet, for da er det vel dere som har et problem og ikke BF. :doh 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg bruker Firefox. Har hatt så utrolig mange problemer med BF for tiden, så gidder nesten ikke sjekke innom lenger! Viper: De som drifter forumet, gjør vel dette av fri vilje, så litt må de vel gjøre for oss? Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg