Grev1 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kan jeg jekke opp bilen, og la bukker hvile på feks. bakaksel, og foran; bærearmer/bjelken som er i mellom bærearmene(den som bærearmene er festa i(veit ikke hva den kalles)), eller herper jeg noe da? Er ikke så veldig mye igjen av jekkfestene/kanalene, og skal dessuten ta rusta der, så vil helst ha det fritt for jekker og bukker akkurat på de områdene.. Bilen det er snakk om er en vento 94! Takker for raske svar. skal begynne med morroa i morra vett:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 setter iallefall mine bukker på bakakselen (da jekker eg på klokka) og på traversen (tverrbjelken som bærebruene er festa i) framme.. burde jo gå dette... alltid funka for meg, utenom på en ford transit der bjelken framme ble fucka :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg