Morten_turbo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Syns bilen min drar dårlig jeg, er først og fremst i bånn at den drar dass.. når den kommer opp rett over 3000rpm så begynner den å dra.. skal det være sånn? syns det er rart jeg.. tenkte å dra ned på Ford å prate litt med min mann der nede å få han til å prøvekjøre den kanskje, men hvis noen her har noen erfaringer så spytt ut.. Kjøpte bilen med bøyde ventiler, skiftet den bøyde ventilen og skiftet alle pakninger på toppen og litt forskjellig.. har også skiftet plugger og pluggkabler uten at det hjalp... forslag? Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 anyone?? Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Tett katalysator? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 veit at bremsekraft forsterkeren er en grunn til fusk på de bilene... kan også være tett katalysator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hvordan får man evt. "åpnet" katalysatoren, slik at den ikke er tett lengre? Demontere og blåse med trykkluft? Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 du må evnt. skjære den opp og ta ut innmaten og sveise igjen, bytte den eller bare bytte den ut med ett rør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Evt race katalysator hvis du føler deg sprek Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 du må evnt. skjære den opp og ta ut innmaten og sveise igjen, bytte den eller bare bytte den ut med ett rør OFF TOPIC: Halla hermansen Rota deg inn her ja :) Snakkes Joachim Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Å kappe av den feite katalysatoren anbefales. Bilen blir en del kvassere uten. ;) Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Ta ett spett å slå imelom funker da likebra som å kutte den opp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Min bil er også sånn, men jeg har bare en 1,6 da, uten katalysator. Er sånn på mange gamle Forder har jeg fått inntrykk av... Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 når har en doch gått bra? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 når har en doch gått bra? Nja, må si Dohcen min gikk bra da jeg hadde den.. Synes hvertfall ikke den gikk dårlig.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 DOCHen min går greit i mellom topp-pakningsrasa den.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg