cat0 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hei, jeg får snart en 80gb Ipod i posten, og bruker det som unnskyldning til å bytte ut originalspilleren i bilen. Foreløpig virker Pioneer P55BT som et bra valg, med Bluetooth og alt ting. Men det aller viktigste for meg er at Ipod-funksjonene er enkle og greie å bruke. Er det andre produsenter som har fått til dette bedre, eller er Pioneer-spilleren et greit kjøp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 alpine og kenwood støtter også ipod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg har IPod og Alpinespiller - og er kjempe fornøyd :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Alpine CDE-9850Ri den ultimate iPod spiller, hele iPoden styres fra spilleren, det følger med kabel til iPoden i spiller eska. Prisen ligger på kr 2495,- Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ']Alpine CDE-9850Ri den ultimate iPod spiller' date=' hele iPoden styres fra spilleren, det følger med kabel til iPoden i spiller eska. Prisen ligger på kr 2495,-[/quote'] Høres jo brillefint ut, men hvordan er det i praktisk bruk? Går det kjapt å finne ønsket artist uavhengig av hvilken bokstav denne begynner på, og støtter den spillelister osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Alpine sin iPod styring er en av di kjappeste på markedet, og dette vet jeg fordi jeg fysisk har prøvd den opp mot konkurentene sine. og har du lagret en egen spilleliste på ipoden så vill Alpine spilleren spille den slik du har satt den opp Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 enda syns jeg den er treg og tungvinn :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 enda syns jeg den er treg og tungvinn :P Viss du sitter med den følelsen skal du prise deg lykkelig at du ikke kjøpte konkurentene sin, alpine sin iPod søk fungsjon ved bruk av volum hjulet var opptil 4 ganger kjappere en de andre. Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jeg har 9855R... den har sånn glider til å søke opp sangene.. for en ravua patent :P Men iPod er ikke det jeg bruker mest anyway så jeg bryr meg ikke veldig :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ja det er delte meninger om glidetouchen ja, jeg personlig liker den ikke :D Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Den er genial til å bla i menyen i spilleren med.. men iPod og mp3... det blir noen sider å bla.. da er den ikke veldig genial :) Også syns jeg den er treg på å få opp ID3 taggen Men nok OT Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ser ut som om diskusjonen heller mot Alpine snarere enn Pioneer her, iallefall... Er ikke Pioneer-spillerene noe særlig opp mot ipod, elller? Jeg vil tippe at jeg kommer til å bruke radioen kansje 20% av tiden, og ipod'en resten. Derfor er det rimelig viktig for meg at det er superenkelt og raskt i bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har Alpine CDE-9850Ri sjølv og er meget godt fornøgd. Funkar flott i lag med ipoden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vabis Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg har en Alpine 9855R og ipod kabel KCE-422i. Men jeg får ikke dett til å virke. Passer disse to sammen, eller er det ikke i-pod støtte på den spilleren? Det er denne kabelen jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Nei denne spilleren har ikke innebygd iPod styring, det du trenger er en boks som heter KCA-420i Interface adaptor for iPod® denne kobbles opp mot 9855 via Ainet kabel :) Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg