Jansen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 i dag klarte jeg å kjøre en skrutrekker gjennom opphenget på høytaleren min :( bilde: er ikke store hullet, men... noen som vet hvordan man kan fikse dette på en skikkelig måte? eller er eneste muligheten å kjøpe nytt? :( håper noen vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du kan prøve å lime det med litt gummilim. bare bruk et lim som ikke blir klebrig etter at det har tørket, og som er veldig fleksibelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 har du noe navn på et sånt type lim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hadde vært fint om noen vet om noe lim jeg kan bruke, og evt hvor jeg kan få kjøpt det. på forhånd, takk for all hjelpen jeg kan få :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du kan jo prøve et lim som heter PL 400, det kan fås hos Monter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Swedac DG-A2 kan jo funke... Det er klissete når det er tørt, men meget fleksibelt. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Tech-7 funker. blir ikke hardt men det kan bli litt klissete. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 den var litt lei ja...... men frykt ikke lim ordner det nok. du får lage noen fine griller til høytalerene nå gitt:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 har fått ett tips om å bruke silikon, kan det funke? :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg snakket med en som driver å reparerer en gang og han brukte vannbasert casco kontaktlim, for det blir passe mykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg har hørt negle lakk att det funker Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg snakket med en som driver å reparerer en gang og han brukte vannbasert casco kontaktlim, for det blir passe mykt. du vet vell ikke tilfeldigvis hvor jeg kan få tak i noe sånt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg