Gå til innhold

Ny orm sprer seg raskt - msblast.exe

Ranger emnet


espen

Anbefalte innlegg

Originally posted by [kj]

legg inn den fiksen som microsoft har laget...

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-026.asp

 

husk og skru av systemgjeoppreting... finner den under kontrollpanel, også system.

 

jeg har lastet ned den men får beskjed om at jeg trenger servicepack 2 eller nyere og at det er en corrupte file eller noe sånt.har søkt på microsoft etter servicepack 2 eller nyere men

får bare opp informasjon om filene og ikke noe om nedlasting.

hver gang jeg skrur på pc`en tar det 5 min så får jeg feilmld og at svchost.exe vil bli lukket og da virker ikke linker eller snarveier på pc`en så det blir litt stress hver gang jeg skal inn på microsoft siden og finne ting:mad:

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

 

jeg har lastet ned den men får beskjed om at jeg trenger servicepack 2 eller nyere og at det er en corrupte file eller noe sånt.har søkt på microsoft etter servicepack 2 eller nyere men

får bare opp informasjon om filene og ikke noe om nedlasting.

hver gang jeg skrur på pc`en tar det 5 min så får jeg feilmld og at svchost.exe vil bli lukket og da virker ikke linker eller snarveier på pc`en så det blir litt stress hver gang jeg skal inn på microsoft siden og finne ting:mad:

 

gå inn på denne siden, Service pack 4

 

last ned den (129mb), så gjør du hva espen skrev i den første posten.

-88 Peugeot 405 Mi16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FunnyGhost

 

gå inn på denne siden, Service pack 4

 

last ned den (129mb), så gjør du hva espen skrev i den første posten.

 

he he...enten er jeg dum eller så er maskinen det.....gjorde det og i slutten av instaleringen kom det opp noen poppups hvor det sto at jeg måtte angi riktig bane for filene for den angitte plasseringen stemte ikke...???

skjønner ingenting lenger jeg.

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

ta med maskinen din til en kammerat som kan data, så kan han hjelpe deg.. dette er håpløst og forklare over nettet...

 

skal få hjelp av en "pc doktor" i helga så blir det sikkert bra.

takk for all hjelpen

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaller sterkt at alle sjekker PC'ene sine for virus om dagen.

Oppdater virusprogram eller hent removal tools.

 

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/tools.list.html

 

Spessielt denna!!!!!

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sobig.f@mm.removal.tool.html

 

Norton Internet Security abbonomentet mitt er utgått og jeg mottar 5-15virus mails om dagen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår